خبرگزاری کار ایران

میرلوحی مطرح کرد:

مواجهه با نیروهای مازاد؛ تلخ‌ترین لحظات فعالیت شورا

asdasd
کد خبر : ۵۶۳۱۴۱

عضو شورای شهر تهران تلخ‌ترین لحظات سه ماه فعالیت شورا را مواجهه با نیروهای مازاد عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمود میرلوحی در بیست و چهارمین جلسه شورای شهر تهران، در نطق پیش از دستور خود ضمن عرض تسلیت به جانباختگان زلزله کرمانشاه گفت: با افتخار اعلام می‌کنیم با فضای محدود صحن شورا, روزانه چهل نفر از خبرنگاران رسانه های همراه و منتقد اصلاح طلبان و شورای شهر نه تنها از نزدیک مشورت‌های اعضای شورا را ملاحظه می‌کنند و مطالب وگزارش تهیه می‌کنند، بلکه برآوردها حکایت از برتری حجم مطالب رسانه‌ای شورا نسبت به مجلس شورای اسلامی دارد.

او ادامه داد: باتوجه به گذشت سه ماه از شروع فعالیت رسمی شورا پیشنهاد می‌کنم با اعلام سیاست ها و رویکرد های کمیسیون ها نگاه به گذشته را صرفا به صورت برداری از وضعیت وگزارش صد روزه محدود کنیم و هرچه زودتر عزم شورا را به نگاه به آینده معطوف کنیم.

او با اشاره به اینکه انبوه مسائل تهران بزرگ در پیش روی ماست، گفت: مشکلات پیچیده محیط زیست و آلودگی های آب وخاک و هواو منظر اگر هرچه زودتر مهار نشود در آینده ناممکن خواهد شد. سماجت و دیرپائی رکود وتاخیر در رونق ساخت وسازها از بین رفتن چهار هزار هکتار باغات شاداب تهران و نگرانی از ادامه این روند تهدیدکننده محیط زندگی شهروندان ٬کم توجهی به 2200 ساختمان و اثر میراث فرهنگی درگستره تهران و حل این مشکلات نیازمند اراده قوی، انگیزه بالا، برنامه ریزی هوشمندانه، همت عالی و صبوری و پشتکار بسیار شوراست.

عضو شورای شهر با اشاره به موانع تحقق شهر جهانی و هوشمند تصریح کرد: در برنامه دوم شهرداری تهران سخن از شهر جهانی هوشمند بااخلاق به میان آمده است، درمنطقه پرآشوب غرب آسیا، به برکت حضور و مشارکت و خواست مردم امنیت و آرامش در کشور حاکم است لذا برنامه ریزی برای تبدیل تهران به مرکز اقتصادی و مالی وفناوری منطقه دور از دسترس نیست.

میرلوحی درباره سمت خود به عنوان معاون اجرایی شورای شهر ادامه داد: تلخ ترین لحظات سه ماه فعالیت شورا مواجهه با نیروهای مازاد است.

او ادامه داد: ناگفته نماند که بناست کارخانه تولید مصوبات جای خودرا به مصوبات محدود وجامع دهد وجنبه های نظارتی وپیگیری مصوبات قبلی مورد اهتمام قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز