خبرگزاری کار ایران

انتخاب نمایندگان شورا در کمیته نظارت بر مصوبه شهر دوستدار کودک

asdasd
کد خبر : ۵۶۱۳۹۱

۶ نماینده شورا در کمیته پیگیری و نظارت بر مصوبه شهر دوستدار کودک انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در بیست و سومین جلسه شورای شهر تهران نمایندگان شورا در کمیته پیگیری و نظارت بر مصوبه شهر دوستدار کودک انتخاب شدند.

لازم به ذکر است مصوبه شهر دوستدار کودک ابلاغیه بیست و سوم اردیبهشت سال ۸۸ بوده و بر اساس این مصوبه کمیته‌ای در جهت پیگیری و نظارت بر اجرایی شدن مصوبه شهر دوستدار کودک با حضور سه نفر از اعضای شورای شهر، نماینده معاونت‌های فرهنگی اجتماعی، برنامه‌ریزی و هماهنگی، شهرسازی و معماری، حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و نماینده سازمان آموزش و پرورش، سازمان بهزیستی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران تشکیل می‌شود.

 کمیته مذکور موظف است ماهانه جلساتی نظارتی و برنامه‌ریزی را تشکیل و نتیجه را به شورای اسلامی شهر ارائه کند.  علی اعطا با ۱۸ رای، شهربانو امانی با ۱۷ رای، الهام فخاری با ۱۷ رای، حجت نظری با ۱۷ رای و زهرا صدراعظم نوری با ۱۵ رای و بهاره آروین با ۱۵ رای به عنوان اعضای این کمیته انتخاب شدند. 

در این جلسه همچنین علی اعطا و حجت نظری به عنوان دو نماینده شورای شهر جهت عضویت در کمیته نظارت بر اجرای مصوبه (چگونگی طراحی و مدیریت بهره‌برداری از فضاهای فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تهران) انتخاب شدند. همچنین حمیده فرهمندیان، علی نورپور و شهربانو امانی به عنوان سه متخصص برای عضویت در کمیته نظارت بر حسن اجرای مصوبه مذکور انتخاب شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز