خبرگزاری کار ایران

رییس کلانتری ۱۵۳ شهرک ولیعصر خبر داد:

انهدام باند زورگیران به عنف در بزرگراه سعیدی/ متواری شدن سه نفر از محل

asdasd
کد خبر : ۵۴۷۰۴۸

رییس کلانتری ۱۵۳ شهرک ولیعصر صبح امروز، از انهدام باند زورگیران به عنف در بزرگراه سعیدی خبر داد و تاکید کرد: یکی از زورگیران دستگیر و تحقیقات برای دستگیری سه زورگیر دیگر ادامه دارد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ علی شریفی گفت: روز گذشته ماموران کلانتری، حین گشت‌زنی متوجه تجمع و درگیری تعدادی از شهروندان شدند که به محض مشاهده عوامل گشت انتظامی، سه نفر از محل متواری ولی نفر چهارم که تجهیزات دفاعی و سلاح سرد در دست داشت، بلافاصله در یک عملیات ضربتی دستگیر و فرار وی نافرجام ماند. 

این مقام انتظامی ادامه داد: شاکی که توسط متهمان مجروح شده بود، به ماموران اعلام کرد که سارق با همدستانش، مبلغ دو میلیون تومان وجه نقد و یک دستگاه گوشی تلفن همراه از وی را سرقت کرده‌اند. 

وی ادامه داد: متهم که ساکن اسلامشهر بود، در بازجویی انجام شده ضمن اعتراف به بزه انتسابی اقرار کرد که روزانه به همراه سایر همدستانش به تهران عزیمت و از مردم زورگیری کرد.  

این مقام انتظامی با اشاره به انتقال متهم به کلانتری همراه با اموال مکشوفه اظهار داشت: متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد. 

تحقیقات در خصوص شناسایی همدستان متهم در حال انجام است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز