خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر تهران مطرح کرد:

تناقض در فیش‌های حقوقی کارکنان شهرداری/۱۳۵ هزار فیش حقوقی در ماه صادر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۴۰۱۰۵

علیخانی گفت: اگر میانگین حقوق ۴ میلیون تومان حساب شود ضرب در ۱۳۵ هزار نفر در کل چیزی حدود ۵۴۰ میلیارد تومان؛ شهرداری در ماه حقوق می‌دهد. یعنی شهرداری در ماه بین ۵۰۰ الی ۶۰۰ میلیارد تومان حقوق می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد علیخانی (عضو شورای شهر تهران و رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک) در تذکر پیش از دستور خود با اشاره به تناقض‌ و اعداد و ارقام فیش‌های حقوقی که توسط شهرداری صادر می‌شود، گفت: آمار و ارقام متناقضی درباره تعداد و مبلغ فیش‌های حقوقی که برای کارکنان شهرداری صادر می‌شود وجود دارد.

وی افزود: اصلاح‌طلبان زمانی که شهرداری را تحویل اصولگرایان دادند، یعنی آقای الویری، ۲۵ هزار کارمند در شهرداری مشغول کار بود. بعد از ۱۶ سال فعالیت‌های معجزه‌ای و جهادی در شهرداری تهران امروز شاهد هستیم این آمار به ۱۳۵ هزار افزایش یافته و امروز این تعداد از شهرداری حقوق دریافت می‌کنند.

او ادامه داد: این میزان ۶۰ هزار و پیش از آن ۵۰ هزار اعلام شده است اما براساس آخرین آمار ۱۳۵ هزار نفر از شهرداری حقوق می‌گیرند اگر میانگین حقوق ۴ میلیون تومان حساب شود ضرب در ۱۳۵ هزار نفر در کل چیزی حدود ۵۴۰ میلیارد تومان؛ شهرداری در ماه حقوق می‌دهد. یعنی شهرداری در ماه بین ۵۰۰ الی ۶۰۰ میلیارد تومان حقوق می‌دهد. بنابراین باتوجه به این آمار متناقض از شهرداری تهران می‌خواهم هرچه زودتر آمار واقعی را به شوراها و مردم گزارش دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز