خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی

نشت گاز کلر در خیابان فداییان اسلام مهار شد/مسمومیت یک آتش‌نشان

asdasd
کد خبر : ۵۲۷۱۱۲

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با اعلام نشت گاز کلر از مسمومیت یک آتش‌نشان در این حادثه خبر داد.

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اعلام خبر نشت گاز کلر اظهارکرد: این حادثه در ساعت 15:56 در خیابان فداییان اسلام، خیابان افشارنو به سامانه اعلام می‌شود و یک ایستگاه به همراه گروه هزمت (گروه تخصصی حوادث شیمایی) به این محل اعزام می‌شود.

او ادامه داد: این حادثه در یک گاراژ بزرگ اتفاق افتاده بود که بیشتر کسبه آن در زمینه خرید و فروش اجناس ضایعاتی مانند سیلندر‌های بزرگ و ترانس برق فعالیت می‌کنند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: یک سلیندر 17 کیلویی گاز کلر به دلیل فرسوده بودن دچار نشت شدید شده بود اما خوشبختانه به دلیل اینکه این سلیندر در داخل بنگاه بود و تردد زیادی در آنجا صورت نمی‌گرفت این حادثه مصدوم نداشت.

ملکی با بیان اینکه گاز کلر بسیار خطرناک است تصریح کرد: گروه هزمت با تجهیزات کاملا تخصصی و با همکاری سازمان آب نسبت به رفع نقص و نشتی این سلیندر اقدام کرده و سلیندر را بر روی یک خودرو از محل دور کردند و دقایقی قبل عملیات به پایان رسید.

او گفت: یک نفر از آتش‌نشانان با توجه به اینکه از تجهیزات کاملی برخوردار بود اما به دلیل تماس مستقیم با این ماده دچار مسمومیت جزئی شد که به عوامل اورژانس تحویل داده شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز