خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز سنجش پزشکی به ایلنا خبر داد:

اعلام نتایج آزمون دستیاری دندان‌پزشکی/ فرصت انتخاب رشته تا 25 مرداد

asdasd
کد خبر : ۵۲۳۴۶۸

رئیس مرکز سنجش پزشکی از انتشار اسامی مجاز در آزمون دستیاری دندان‌پزشکی خبرداد و گفت: داوطلبان مجاز تا 25 مرداد برای انتخاب رشته فرصت دارند.

معین پورکاظمی،‌ رئیس مرکز سنجش پزشکی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا درباره اعلام نتایج آزمون دستیاری دندان‌پزشکی گفت: کارنامه علمی و پاسخ‌نامه سی و یکمین داوطلبان آزمون دستیاری بر روی سامانه اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی قرار دارد.

او ادامه داد: داوطلبان مجاز به انتخاب رشته تا ساعت 18 روز چهارشنبه 25 مرداد می‌توانند انتخاب رشته کنند. داوطلبانی که با در نظر گرفتن احراز دست‌کم 50درصد نمره آزمون مجاز به انتخاب رشته شده‌اند،‌ می‌توانند حداکثر 25 رشته‌محل مورد علاقه خود را به ترتیب اولویت مدنظر در فرم انتخاب رشته وارد کنند.

پورکاظمی درباره با اشاره به اینکه جزئیات مقررات مربوط به سهمیه‌ها در دفترچه راهنمای آزمون آمده است، گفت: متقاضیان سهمیه بومی می‌توانند غیر از انتخاب 25 رشته‌محل آزاد خود،‌ 25 رشته بومی را نیز انتخاب کنند. همچنین معیار پذیرش داوطلبان ابتدا نمره کسب شده و سپس اولویت رشته انتخابی او است.

رئیس مرکز سنجش پزشکی افزود: عدم انتخاب رشته‌محل در بازه زمانی تعیین شده،‌ به منظور انصراف از آزمون است. ظرفیت پذیرش در این آزمون 378 نفر خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز