خبرگزاری کار ایران

درخواست ابتکار از لاریجانی برای تسریع در رسیدگی به لایحه حمایت از محیط‌بانان و جنگلبانان

asdasd
کد خبر : ۵۰۶۴۵۰

معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست از درخواست رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از رئیس مجلس شورای اسلامی برای تسریع در مراحل رسیدگی به لایحه حمایت از محیط بانان و جنگلبانان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سید محمد مجابی معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به نقش کلیدی و مهم محیط بانان در حفاظت از مناطق تحت مدیریت سازمان حفاظت محیط زیست، گفت: محیط بانان با آموزش های جدی در حوزه مسائل پژوهشی، ترویج و آموزش و حفاظت، از طبیعت پاسداری و حفاظت می کنند.

وی افزود: به واسطه همین نقش مهم و ارزنده و برای برخوردار شدن محیط بانان از کلیه حمایت های قانونی، رئیس جمهوری در اردیبهشت ماه سالجاری، لایحه حمایت از محیط بانان و جنگلبانان را به مجلس شورای اسلامی تقدیم کرد.

مجابی با اعلام این موضوع که لایحه حمایت از محیط بانان و جنگلبانان در حال حاضر در معاونت قوانین مجلس در حال بررسی است، از درخواست معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از علی لاریجانی رئیس مجلس برای تسریع در مراحل رسیدگی این لایحه خبر داد.

معاون سازمان حفاظت محیط زیست ضمن یادآوری همکاری های خوب رئیس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی با سازمان حفاظت محیط زیست در تقنین قوانین، خاطرنشان کرد: تصویب لایحه حمایت از محیط بانان و جنگلبانان گامی مهم در حمایت از این قشر خدوم و حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی کشور خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز