خبرگزاری کار ایران

آتش‌سوزی منزل مسکونی در شهرک شهید باقری

asdasd
کد خبر : ۵۰۵۱۳۷

بروز آتش سوزی در نبود مالک منزل مسکونی در شهرک شهید باقری با حضور به موقع آتش نشانان مهار و خاموش شد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری 125، در پی گزارش این حادثه به سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت ۱۸:۳۰ روز گذشته نیروهای عملیات ایستگاه 68 و114 را به همراه خودرو بالابر ایستگاه 100 به شهرک شهید باقری، خیابان گلستان رهسپار کرد.

مهدی بهداری افسر آماده منطقه یک عملیات درباره این آتش سوزی گفت: یک واحد مسکونی به مساحت 80 متر مربع در یک ساختمان 12 طبقه 72 واحدی، دچار آتش سوزی شده و دود غلیظی تمام ساختمان را فرا گرفته بود.

وی افزود: با توجه به نبود مالک در ساختمان، آتش نشانان با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی درب واحد را باز کردند و با استفاده از تجهیزات خاموش کننده اقدام به مهار آتش کردند.

بهداری خاطرنشان کرد: گروهی دیگری از آتش نشانان همزمان افرادی را که در ساختمان درون دود ناشی از آتش سوزی گرفتار شده بودند را از محیط خارج کردند و به محل امن انتقال دادند.

این افسر آماده با اعلام اینکه در این حادثه برای هیچ یک از شهروندان اتفاقی رخ نداد، گفت: آتش نشانان با اقدامی سریع شعله های آتش را مهار کردند و پس از تخلیه دود از محل، ساختمان را به ساکنین تحویل دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز