خبرگزاری کار ایران

در نشست خبری مطرح شد:

نباید به دنبال تغییر در لیست امید باشیم/ تا پایان امشب خبرهای خوبی می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۴۸۹۸۶۵

نامزد پنجمین دوره از انتخابات شورای شهر تهران با اشاره به اینکه دیگر زمانی برای تغییر در لیست امید نیست، گفت: در هنگام بستن لیست حضور نداشتم و حتی تلاش نکردم در لیست امید جایی داشته باشم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد مسجدجامعی امروز (دوشنبه) در نشست خبری گفت: در این دوره خیلی از بزرگان برای حضور در لیست اعلام آمادگی کردند و حضور این افراد نتیجه عملکرد مثبت شورای گذشته است.

این نامزد پنجمین دوره از انتخابات شورای شهر تهران تصریح کرد: من در هنگام بستن لیست حضور نداشتم و حتی تلاش نکردم در لیست امید جایی داشته باشم. نقشی هم در تهیه فهرست نداشتم. با این حال در این مرحله نباید به دنبال تغییر و تحول در لیست باشیم و باید به فهرستی که با تمام مشکلات به آن اندیشیده شده، اعتماد کنیم.

مسجدجامعی ادامه داد: بعد از انتخابات می‌توان به این لیست پرداخت و انتقادات را مطرح کرد. اکنون باید در مورد لیست به وحدت نظر برسیم.

در ادامه حسن رسولی، عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان گفت: متاسفانه هنوز فرصت کافی برای تشریح جزئیات انتخاب لیست امید در اختیار هیات رئیسه شورای عالی قرار داده نشده است. با این حال پذیرای تمام ابهامات، اعتراضات و سوالات هستیم.

این عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان نبود بزرگان در لیست امید را ناشی از سهم 30 درصدی جوانان و 30 درصدی زنان دانست و گفت: افراد حاضر در لیست تعهد خود به اصلاح‌طلبی را پس داده‌اند و متعهد هستند که تا آخر کنار ما بایستند. اگر اصلاح‌طلبان در حال حاضر با یکدیگر متحد و هماهنگ نباشند، ضربه‌ای که در سال 84 به بدنه اصلاحات وارد شد دوباره تکرار می‌شود.

رسولی در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد اینکه آیا لیست امید مورد تایید رئیس دولت اصلاحات نیز هست؟ تصریح کرد: من از طرف ایشان نمی‌توانم صحبت کنم، اما تمام ابهاماتی که برای شما پیش آمده بود، برای وی نیز وجود داشت.

وی تصریح کرد: دیروز 2 نفر از اعضای هیات رئیسه نزد رئیس دولت اصلاحات رفتند و براساس شنیده‌ها انتظار می‌رود که تا پایان امشب خبرهای خوبی برسد.

او با اشاره به اینکه جای افرادی چون عبدالله مومنی و یاشار سلطانی در لیست خالی است، افزود: در تهیه لیست مسائل و تخصص‌های شهری را در نظر گرفتیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز