خبرگزاری کار ایران

پلیس راهور:

10محور مواصلاتی کشور مسدود است

asdasd
کد خبر : ۴۸۲۰۵۶

پلیس راهور نیروی انتظامی امروز (سه شنبه )برای 10 محور اصلی و فرعی، مسدودی و همچنین برای محور کرج -چالوس ترافیک نیمه سنگین اعلام کرد.

به گزارش ایلنا براساس آخرین گزارش های دریافتی از وضعیت جوی و ترافیکی، پلیس راهور نیروی انتظامی محورهای محور شمشک-دیزین در استان های تهران و البرز به علت نبود ایمنی ،محور پونل -خلخال در استان گیلان به علت نبود ایمنی کافی،محور اولنگ-شاهرود در استان های گلستان و سمنان به علت نبود ایمنی کافی را مسدود اعلام کرده است .

براساس این گزارش همچنین محور شیراز-جهرم در استان فارس به علت تخریب پل کشه برسی محدوده پاسگاه پلیس راه ،-محور فرعی گنجنامه-تویسرکان در استان همدان به علت نبود ایمنی کافی ،-محور استهبان-نی ریز در استان فارس به علت رانش زمین مسدود است.

در ادامه این گزارش در خصوص محورهای مسدودی آمده است :محور فرعی رودبار-کهنوج -قلعه گنج در جنوب استان کرمان به علت طغان رودخانه ،-محور اشنویه-پیرانشهر در استان آذربایجان غربی به علت طغیان رودخانه و تخریب پل مسدود است.

همچنین آزادراه قم به تهران از 29 فروردین تا 20 شهریور 96

(محدوده عوارضی تا کیلومتر 12/5)روزهای شنبه،یکشنبه،دوشنبه و چهارشنبه هرهفته از ساعت 0800تا 1700و روزهای سه شنبه(از ساعت 0800- 1200)به استثنای روزهای پنجشنبه ، جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، عملیات راه سازی همزمان با عبور ترافیک و تنها در یک خط عبور اجرا خواهد شد.

پلیس راهور نیروی انتظامی تاکید کرده است :محور کرج - چالوس از اول اردیبهشت تا 20 شهریور 96 (محدوده میدان امیرکبیر تا تونل کندوان - کیلومتر صفر تا 75) روزهای شنبه،یکشنبه،دوشنبه و سه شنبه هر هفته (از ساعت 08:00- 1700) و روزهای چهارشنبه(از ساعت 0800 تا 1200)به استثنای روزهای پنجشنبه، جمعه ، تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه،عملیات راه سازی همزمان با عبور ترافیک و رعایت جوانب احتیاط اجرا خواهد شد.

در این گزارش تصریح شده است به جزء محور های یاد شده سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردارند.

پلیس راهور نیروی انتظامی همچنین برای استان همدان (اکثر محورها) بارش باران را اعلام کرده است .

براساس این گزارش طول باند جنوب به شمال محورکرج-چالوس (محدوده بیلقان)پرحجم و روان ترافیک نیمه سنگین دارد .

همچنین در استان خراسان شمالی(اکثرمحورها) و استان مازندران(محورهای کیاسر-سمنان و فیروزکوه-سرخ آباد)نیز دارای مه گرفتگی همراه با کاهش دید است .

این گزارش می افزاید: استان کردستان(محورسقز-بانه) و استان کرمانشاه(محوراسلام آباد-کرند) وزش باد شدید همراه با گردوخاک گزارش شده است .

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با شماره تلفن 88255555 (10خط) و 120 شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز