خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا خبر داد؛

۶۰ محور جاده‌ای در نوروز بسته شد/انجام ۲۰ هزار تست مواد مخدر و مشروبات الکلی

asdasd
کد خبر : ۴۷۳۱۱۳

امسال 1500 دقیقه پرواز هوایی برای کنترل تردد در جاده‌های کشور انجام شد و 32 هزار وسیله نقلیه متخلف توقیف و 20 هزار موتورسیکلت نیز به پارکینگ اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از برخورد با بیش از یک میلیون تخلف حادثه‌ساز در طرح نوروزی امسال خبر داد.

سرهنگ نادر رحمانی در مراسم بازدید جانشین فرمانده ناجا از مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با تشریح آماری از سفرهای نوروزی امسال، اظهار داشت: آمارهای بدست آمده در مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا نشان می‌دهد که 7 فروردین امسال شاهد بیشترین تردد در محور مواصلاتی کل کشور بودیم که این افزایش ترددها به دلیل تداخل موج اول بازگشت سفرهای نوروزی با شروع سفرهای دور دوم نوروزی بود.

وی با اشاره به تداخلات جوی در سالجاری گفت: امسال به دلیل نزولات جوی و شرایط نامساعد جوی شاهد 60 مورد انسداد بازگشایی در محورهای مواصلاتی کشور بودیم که نسبت به سنوات گذشته افزایش چندبرابری داشت.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اضافه کرد: همچنین امسال 1500 دقیقه پرواز هوایی برای کنترل تردد در جاده‌های کشور انجام شد و در این میان 32 هزار وسیله نقلیه متخلف توقیف و 20 هزار موتورسیکلت نیز به پارکینگ اعزام شدند.

سرهنگ رحمانی ادامه داد: همچنین همکاران ما بیش ازیک میلیون تخلف حادثه‌ساز را در سراسر کشور ثبت کردند و 20 هزار تست مواد مخدر و مشروبات الکلی انجام شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز