خبرگزاری کار ایران

رییس هلال احمر استان بوشهردر گفت‌وگو با ایلنا خبرداد:

کشف دو جسد از حادثه‌دیدگان طغیان رودخانه مُند بوشهر

asdasd
کد خبر : ۴۷۲۸۳۰

جسد دو فرد مفقود شده دیگر که خانمی 26 ساله و آقایی 28 ساله هنوز پیدا نشده است و عملیات جست و جو برای یافتن جسد آنان همچنان ادامه دارد.

حسین درویشی،  مدیرعامل هلال احمر استان بوشهر در گفت‌وگو با ایلنا به تشریح وضعیت حادثه دیدگان طغیان  ودخانه مند در استان بوشهر پرداخت و  اظهار داشت: روز شنبه بارندگی شدیدی را در استان  شاهد بودیم و به دلیل آنکه در استان همجوار فارس نیز وضعیت آب و هوایی مشابهی  وجود داشت، رودخانه  فصلی که  سرمنشا آن از رودخانه مند است طغیان  کرد.

مدیرعامل هلال احمر استان بوشهر افزود: چهار نفر در رودخانه و در منطقه دشت پلنگ غرق شدند که دیشب ساعت یک بامداد جسد آقایی ۳۰ ساله و امروز ساعت یازده جسد خانمی ۲۸ ساله نیز پیدا شد.

درویشی گفت: جسد دو فرد مفقود شده دیگر که خانمی ۲۶ ساله و آقایی ۲۸ ساله هنوز پیدا نشده است و عملیات جست و جو برای یافتن جسد آنان همچنان ادامه دارد.

وی افزود: گروه ‌های واکنش سریع هلال احمر ، دستگاه ها و سگ های زنده یاب و یک  فروند بالگرد و حدود  ۴۰ امدادگر در حال جست و جو اجساد این افراد هستند.

مدیرعامل هلال احمر این استان گفت: با توجه به پایین تر رفتن آب رودخانه، امکان پیدا  کردن دو مفقودی دیگر تا آخر امروز وجود دارد.

وی در بخش دیگری در سخنان  خود به بازشدن ۵ مسیر روستاهای بندر دیر توسط اداره راهداری اشاره کرد و گفت: این  ۵ روستا به  مدت ۲۴ ساعد در سیلاب محصور  بودند. این سیلاب در اثر طوفان و  بارندگی شدید جمعه شب در بندرهای دیلم و گناوه ،  بوشهر  و برازجان رخ داد.

درویشی خاطرنشان کرد: مسافران نوروزی که در کنار ساحل در زمان طوفان چادر زده بودند توسط نیروهای امدادی در سالن های ورزشی ، مدارس اسکان اضطراری دادیم و اقلام رفاهی چون پتو و ... در اختیار آنها قرار دادیم.

وی افزود: براثر این طوفان یک پل در نزدیکی روستای گنخک نیز سقوط کرد که ۲ سرنشین آن کشته شدند. جسد یکی از  آنها صبح و یکی هم غروب دیروز پیدا شدند. اجساد متعلق به دو آقای ۳۱ ساله و ۲۶ ساله است.

درویشی در پایان بیان داشت:  عملیات امداد رسانی و جست و جو برای مفقودین این حادثه همچنان ادامه دارد و اخبار متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز