خبرگزاری کار ایران

قناعتی در جمع خبرنگاران مطرح کرد:

نظرسنجی برای سنجش میزان رای‌آوری اعضای اصولگرا/ به شورای شهرداری تبدیل شدیم

asdasd
کد خبر : ۴۷۱۷۴۶

عضو شورای شهر تهران گفت: متاسفانه در شورای چهارم به شورای شهرداری تبدیل شدیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ابوالفضل قناعتی، در حاشیه ثبت نام در انتخابات شوراها در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شورای شهر را نمی‌توان تک بعدی دید بلکه باید نگاهی جامع به شورا داشت و با توجه به اینکه شورای شهر در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و.. فعالیت‌هایی دارد، حضور افراد با تخصص‌های مختلف، در آن مورد نیاز است.

وی درباره عملکرد شورای چهارم تهران به ویژه در حوزه مقابله با ساخت‌وسازها، گفت: با پیگیری‌های شورای شهر، بسیاری از تخلفات حوزه ساخت‌وساز در شهر تهران کم شده است و اغلب ساخت‌وسازهای کنونی نیز در قالب طرح تفضیلی انجام می‌شود.

قناعتی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود؛ شورای کنونی، شورای شهرداری بوده نه شورای شهر، گفت: اگرچه باید شورای اسلامی شهر تهران باشیم، اما متاسفانه به شورای شهرداری تهران تبدیل شدیم، اما امیدواریم با اجرای طرح مدیریت یکپارچه شهری به طور واقعی به شورای شهر تبدیل شویم.

وی با اشاره به اینکه طرح مدیریت یکپارچه شهری در کمیته ویژه‌ای که در مجمع تشخیص مصلحت نظام تعیین شده و بنده نیز عضو این کمیته هستم در دست پیگیری است، افزود: موضوعات و شاخص‌ها را مشخص کردیم و برای اعضای مجمع نیز ارسال شده که در صورت تایید اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام و تایید مقام معظم رهبری، امیدواریم شورای شهر به جایگاه واقعی خود برسد.

این عضو شورا همچنین در پاسخ به این سئوال که آیا در لیست خاصی حضور دارید، گفت: در لیست اصولگرایان هستم و هم‌اکنون نظرسنجی‌هایی برای سنجش میزان رای‌آوری اعضا اصولگرا در سطح تهران در دست انجام است.

وی با اشاره به اینکه علاقمندم در لیست جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی(جمنا) برای شورای شهر در انتخابات حضور یابم، گفت: اسامی 21 کاندیدای جبهه مردمی برای شورای شهر تا اواخر فروردین نهایی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز