خبرگزاری کار ایران

رییس پلیس راهور ناجا در گفت‌‌وگو با ایلنا:

دولت به موضوع آتش‌نشان جاده‌ای ورود کند

asdasd
کد خبر : ۴۶۸۵۵۰

رییس پلیس راهور ناجا گفت: هرگاه حادثه‌‌ آتش‌سوزی در جاده‌ها رخ می‌دهد، نیروهای آتش‌نشانی شهرهای هم‌جوار برای رسیدگی به محل حادثه اعزام می‌شوند که در برخی مواقع وقتی به محل حادثه می‌رسند، زمان زیادی از بروز حادثه آتش‌سوزی گذشته است.

تقی مهری، رییس پلیس راهور ناجا در خصوص عدم وجود آتش‌نشانی مستقل در جاده‌ها به خبرنگار ایلنا گفت: حضور نیروهای آتش‌نشان در جاده‌ها نیاز به یک ساختار دارد که این موضوع باید در دولت بررسی شود تا اینکه این نیروها بتوانند در کنار پلیس راهور در مواقع بروز آتش‌سوزی فعالیت کنند.

رییس پلیس راهور ناجا ادامه داد: ما نیاز داریم تا در جاده‌ها و همچنین درون شهر‌ها به فکر ایجاد ایستگاه‌های آتش‌نشانی باشیم تا در صورت رخ دادن حادثه رانندگی که منجر به آتش‌سوزی می‌شود به سرعت وارد عمل شوند.

وی  به چگونگی عملیات اطفاء حریق در جاده‌ها اشاره و خاطرنشان کرد: در حال حاضر هرگاه که حادثه‌ آتش‌سوزی در جاده‌ها رخ می‌دهد؛ نیروهای آتش‌نشانی شهرهای هم‌جوار برای رسیدگی به محل حادثه اعزام می‌شوند که در برخی مواقع وقتی به محل حادثه می‌رسند، زمان زیادی از بروز حادثه آتش‌سوزی گذشته است.

سردار مهری در پاسخ به این سوال که آیا پلیس راهور می‌خواهد؛ واحد جداگانه‌ای به نام آتش‌نشانی تشکیل دهد، گفت: متاسفانه آتش‌نشان جاده‌ای هنوز هیچ متولی ندارد. این موضوع باید بررسی شود تا بدانیم چه کسی متولی این موضوع خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز