خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران:

رویکرد برنامه پنج‌ساله سوم شهرداری براساس اسناد فرادستی باشد

asdasd
کد خبر : ۴۶۲۲۳۶

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران بر لزوم توجه به اسناد فرادست در تهیه و تدوین سیاست های کلی برنامه پنج‌ساله سوم شهرداری تهران تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد سالاری در جریان بررسی طرح الزام  شهرداری تهران به تهیه و تدوین سیاست های کلی برنامه 5 ساله سوم شهرداری تهران و ارائه آن به شورای شهر تهران گفت: از آنجایی که این شورا در جریان تدوین برنامه دوم بوده است می‌داند چه حوزه‌هایی در تحقق برنامه مشکل دارد.

وی با بیان اینکه برنامه 5 ساله دوم و سوم برنامه عملیاتی هستند یعنی ذیل طرح‌های تفصیلی و جامع و طرح های موضوعی و موضعی و ذیل سند چشم‌انداز شورای شهر  قرار دارند اظهار کرد: ضروری است با توجه به سیاست های کنونی کمیسیون‌ها شهرداری را مکلف به ارائه برنامه سوم کنیم این درحالی است که اسناد فرادستی به طور کلی نادیده گرفته می شوند.

رئیس کمیسیون معماری شورای شهر افزود: راهبردهایی 17 گانه طرح جامع باید وارد پروژه ها  شده و در نهایت خروجی این اقدام باید تحقق طرح جامع و تفضیلی باشد.

سالاری درخواست کرد: در این سیاست ها قید شود که این برنامه ذیل اسناد فرادستی است که شورای عالی شهرسازی و معماری کشور آن را تصویب کرده و برای شورا لازم الاجرا است تا از این موارد منحرف نشویم هرچند که ما به عنوان پارلمان شهری در برخی حوزه ها مانند حوزه ایمنی و مدیریت بحران دچار مشکل هستیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز