خبرگزاری کار ایران

محدودیت‌های ترافیکی اطراف ساختمان پلاسکو اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۴۴۹۶۲۰

جانشین پلیس راهور تهران از تعیین محدویت‌های ترافیکی اطراف ساختمان پلاسکو خبرداد و از مردم تقاضا کرد در معابر منتهی به این مسیرها برای سرعت بخشی به امدادرسانی تردد نکنند.

 

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ عابدی جانشین پلیس راهوار تهران در گفت‌وگوی تلفنی با شبکه خبر درباره محدودیت‌های ترافیکی در خیابان‌های اطراف ساختمان پلاسکو گفت: از قسمت شرق از میدان بهاستان و تقاطع مخبرالدوله حرکت به سمت غرب با محدودیت مواجه شده است.

او ادامه داد: در قسمت های غربی از پل حافظ ، خیابان کارگر و تقاطع ولی عصر  به سمت شرق محدودیت‌های ترافیک اعمال شده است. از میدون فرودسی به سمت پایین نیز محدودیت ترافیکی ایجاد شده است.

جانشین پلیس راهور تهران در مورد مسیرهای جایگزین اظهار کرد: افرادی که به مسیرهای شرق به غرب نیاز دارند، می‌توانند از خیابان انقلابی و معابر شمالی و جنوبی جمهوری استفاده کنند.

او تاکید کرد: به دلیل تردد آتش نشانان و آمبولانس‌ها از مردم تقاضا داریم در این مسیرها از تردد با خودرو و موتور سیکلکت خودداری کنند.

سرهنگ عابدی خاطرنشان کرد: از خیابان جمهوری به سمت شرق، خیابا خیام به سمت شمال و میدان بهارستان به سمت غرب فقط خودروهای امدادی و اورژانس حق تردد دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز