خبرگزاری کار ایران

دیلی میل:

استرالیا بهانه مرد الکلی برای تمرد از قوانین داخلی ایران را نپذیرفت

asdasd
کد خبر : ۴۴۲۱۸۳

دیلی میل در گزارشی به درخواست و پذیرش پناهندگی یک ایرانی معتاد به الکل با بهانه احتمال اعدام در صورت بازگشت به ایران به دلیل نوشیدن الکل پرداخت. در این گزارش گفته شده محکمه استرالیا بهانه این مرد برای تمرد از قوانین داخلی ایران را نپذیرفته است.

به گزارش ایلنا، روزنامه «دیلی میل» این مرد ایرانی که از دیلی میل خواسته نامش فاش نشود در پاسخ به دادگاه فدرال مدعی شده تا امروز دو بار به جرم‌های مرتبط با الکل در ایران بازداشت شده و در صورت بازگشت به این کشور به دلیل قوانین اسلام در مورد حرام بودن نوشیدن الکل اعدام خواهد شد.

در این گزارش گفته شد: این مرد در دادگاه مدعی شده که دو بار در ایران در سالهای ۲۰۰۹ و ۲۰۱۲ به دلیل نوشیدن الکل بازداشت شده و مدعی شده مردم در ایران به دلیل شکستن قوانین و مجرم شناخته شدن به دلیل نوشیدن الکل بعد از سه مرتبه اعدام می‌شوند.

دیلی میل همچنین نوشت: با اینکه این ادله در دادگاه پذیرفته شد اما محکمه این ادله را برای عدم اطاعت این مرد از اجرای قوانین ایران نپذیرفته است.

برخی کار‌شناسان استرالیایی گفته‌اند که احتمالا این مرد الکلی بوده و افراد الکلی بدون هیچ دلیلی مبادرت به نوشیدن الکل می‌کنند از این رو او بر رفتارش که خلاف قوانین بوده کنترلی نداشته است.

به ادعای دیلی میل در سال ۲۰۱۲ دو مرد به دلیل سه بار محکومیت به جرم‌های مرتبط با الکل به اعدام محکوم شدند اما بعد‌ حکم آن‌ها تخفیف پیدا کرد. آن‌ها در ازای دو بار مصرف الکل ۱۶۰ ضربه شلاق خوردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز