خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت وزیر بهداشت در پی دو حادثه عراق و سمنان

asdasd
کد خبر : ۴۳۲۲۴۵

وزیر بهداشت، شهادت و کشته‌شدن شماری از هموطنانمان در دو حادثه عراق و سمنان را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، سید حسن هاشمی در پیامی شهادت شماری از هموطنان‌مان در عملیات تروریستی منطقه حله عراق و همچنین کشته شدن تعدادی دیگر از هموطنان‌مان در حادثه برخورد دو قطار در سمنان را به خانواده آنان و ملت شریف ایران تسلیت گفت.

وی در این پیام همچنین از حضور نیروهای اورژانس که طی هر دو حادثه، حضوری به موقع داشتند و نیز از پرسنل مراکز درمانی که با آمادگی کامل، خدمات لازم را به مجروحان ارائه دادند، قدردانی کرد.

وزیر بهداشت در این پیام ابراز امیدواری کرد با پیگیری و بررسی‌های کارشناسی در مورد حوادثی مانند آنچه در سمنان رخ داد و تصادفاتی که هر روز با آنها مواجه هستیم، شاهد اقدامات لازم برای پیشگیری از رخدادهایی دردناک از این دست باشیم.

متن پیام وزیر بهداشت بدین شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

روز گذشته بر اثر عملیاتی تروریستی در منطقه حلّه عراق، تعداد کثیری از زائران مرقد حسین ابن علی(ع) از جمله گروهی از هموطنان عزیزمان به شهادت رسیده و مجروح شدند. حادثه‌ای که انزجار تمام آزادگان جهان را در پی داشت.

امروز هم برخورد دو قطار در سمنان، جان شماری از هموطنان‌مان را گرفت و جمعی را مصدوم کرد.

اینجانب ضمن تسلیت به ملت شریف ایران و خانواده حادثه دیدگان، از همکارانم در اورژانس وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که طی هر دو حادثه، حضوری به موقع داشتند و پرسنل مراکز درمانی که با آمادگی کامل، خدمات لازم را به مجروحان ارائه دادند، سپاسگزاری می‌نمایم و امیدوارم با پیگیری و بررسی‌های کارشناسی در مورد حوادثی مانند آن‌چه در سمنان رخ داد و تصادفاتی که هر روز با آنها مواجه هستیم، شاهد اقدامات لازم برای پیشگیری از رخدادهایی دردناک از این دست باشیم.

دکتر سید حسن هاشمی

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز