خبرگزاری کار ایران

جانشین پلیس پیشگیری ناجا:

تمرکز بر امنیت توقفگاه‌های زائران و پارکینگ‌های سه‌گانه مرزی

asdasd
کد خبر : ۴۳۰۷۳۶

جانشین پلیس پیشگیری ناجا بر تمرکز این پلیس بر امنیت توقفگاه‌های زائران و پارکینگ‌های سه گانه مرزی و نیز تامین امنیت از درون شهرها تا محورهای مواصلاتی خبرداد.

به گزارش ایلنا، سردار "مهدی معصوم‌بیگی" با اشاره به اینکه این پلیس در ایام اربعین حسینی تمام ظرفیت خود را برای خدمت‌رسانی به زائران و پیشگیری از جرم فعال کرده است، گفت: حوزه ماموریت پلیس پیشگیری گسترده است و از تامین امنیت درون شهرها تا محورهای مواصلاتی در مرزهای مهران، شلمچه و چزابه در بر می‌گیرد و به تمرکز بر امنیت توقفگاه‌های زائران و پارکینگ‌های خودروها در مرزهای مذکور تاکید دارد.

وی درباره تمهیدات پیشگیرانه برای اربعین حسینی(ع)، گفت: برای این منظور قرارگاه ابوذر در پلیس پیشگیری فعال است و به طور مستمر، ماموریت‌های محوله را پایش و تصمیمات لازم را اتخاذ و ابلاغ می‌کند.

بنابراعلام پایگاه خبری پلیس، جانشین پلیس پیشگیری ناجا خاطرنشان کرد: در همین راستا به منظور پیشگیری از جرم و افزایش احساس امنیت، گشت‎های پیشگیری ویژه و تیم‌های عملیاتی پیش‌بینی و به کار گرفته شده است.

وی افزود: تیم‌های تامین امنیت نیز که نقش مهمی در ایجاد احساس امنیت روانی و پیشگیری از جرم دارند، در مناطقی که استان‌های مرزی نیاز داشتند، مستقر شدند.

این مقام ارشد پلیس پیشگیری ناجا به همکاری نیروهای مردمی با پلیس اشاره کرد و گفت: حدود ۱۸۰۰نفر نگهبانان محله از موسسات حفاظتی و مراقبتی و پلیس‌های افتخاری به ماموریت‌های پلیس در ایام اربعین یاری رساندند که این امر نقطه قوتی در همکاری‌های مردمی با نیروی انتظامی است.

وی اضافه کرد: این نیروها در بخش‌های مراقبت و تامین امنیت پارکینگ‌ها، توقفگاه‌ها، موکب‌ها و هدایت زائران به کار گرفته شدند و نقش مهمی در ایجاد نظم دارند.

سردار معصوم‌بیگی درباره پلیس‌های افتخاری نیز اینگونه توضیح داد: در همکاری با پلیس افتخاری تلاش شده تا از ظرفیت این نیروها بهره‌برداری شود و خوشبختانه این عزیزان نیز همکاری خوبی با پلیس پیشگیری در انجام ماموریت اربعین دارند.

وی تاکید کرد: این فعالیت‌های نمونه‌های درخشانی از مشارکت شهروندان در تولید نظم و امنیت هستند که پلیس پیشگیری در آینده، آن را بیشتر گسترش خواهد داد.

جانشین پلیس پیشگیری ناجا در پایان ضمن تشکر از همراهی مردم با خدمتگزاران خودشان در نیروی انتظامی از آنها خواست تا به توصیه و راهنمایی‌های پلیس توجه داشته باشند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز