خبرگزاری کار ایران

پس از ارسال اخطاریه کتبی صورت می‌گیرد؛

اعمال محدودیت‌های اجتماعی برای مشمولان غایب

asdasd
کد خبر : ۴۲۹۲۵۰

معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: مشمولان غایبی که با دریافت اخطاریه کتبی سازمان وظیفه عمومی ناجا، وضعیت خدمتی خود را مشخص نکرده اند با محدودیت های اجتماعی از جمله عدم دریافت خدمات بانکی و .... مواجه خواهند شد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ "رحمان علیدوست" اظهارداشت: براساس مصوبه ستاد فراخوان و تعیین تکلیف مشمولان غایب، سازمان وظیفه عمومی پس از شناسایی مشمولان غایبی که با وجود دریافت پیامک این سازمان، همچنان وضعیت خدمتی خود را مشخص نکرده اند، از اول آبان ماه اقدام به ارسال اخطاریه کتبی به درب منازل آنان نموده است.

 
وی با بیان این مطلب که ارسال اخطاریه به درب منازل مشمولان غایب به صورت مرحله ای کماکان ادامه خواهد داشت، افزود: این دسته از افراد با دریافت اخطاریه کتبی می بایست هرچه سریعتر وضعیت خدمتی خود را از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) مشخص کنند.
 
بنابراعلام پایگاه خبری پلیس، معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا در خصوص تبعات عدم توجه به اخطاریه ها ارسالی  بیان کرد : مشمولان غایب در صورتی که وضعیت خدمتی خود را مشخص نکنند با محرومیت ها و محدودیت های اجتماعی که در ماده 10 و 58 قانون خدمت وظیفه عمومی در نظر گرفته شده از جمله عدم دریافت تسهیلات و خدمات بانکی ، خدمات بیمه ای ، اشتغال به کار و ..... مواجه خواهند شد.

وی گفت : مشمولان برای کسب اطلاع از آخرین اخبار و مجموعه قوانین و مقررات خدمت وظیفه عمومی، می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گویا به شماره 096480و یا سامانه پیامک به شماره 110206010 اقدام نمایند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز