خبرگزاری کار ایران

انجام پایان‌نامه ارشد مهم‌ترین تحقیق علمی است

در نظام آموزشی پژوهش‌محور انجام پایان‌نامه ارشد مهم‌ترین تحقیق علمی است که در دورهٔ تحصیلات تکمیلی انجام پایان‌نامه ارشد حائز اهمیتی دو چندان می‌شود.

به گزارش ایلنا، اکثر رشته های آکادمیک روال به لحاظ ساختار از ترتیب یکسانی پیروی می کنند که به شرح زیر می باشد:

موضوع پایان نامه

طرح تحقیق (پروپوزال)

انجام پایان نامه ارشد و دکتری

هر کدام از این مراحل می تواند نقش بسزایی در انجام یک انجام پایان نامه ارشد خوب در www.arshadyaran.comداشته باشد. طرح موضوع پایان نامه در هر رشته ای بر اساس نیازهای علمی روز کشور در آن زمینه خاص انجام می پذیرد. این نیاز می تواند در پیوند با بنیان های علمی و نظری بروز کند و یا معطوف به عمل و مشکل گشایی در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و صنعتی باشد.

مرکز انجام پایان نامه ارشدیاران شریف با کادری مجرب از فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد و دکتری از دانشگاه های برتر کشور با محوریت دانشگاه های سطح تهران می تواند در زمینه انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری به دانشجویان عزیز مشاوره تخصصی ارائه کند.

موضوع انجام پایان نامه ارشد

تعریف موضوع به شیوه ای صحیح و دقیق راه گشای مراحل بعدی انجام پایان نامه خواهد بود. تعیین موضوع بر اساس مقالات به روز دنیا و از پایگاه های اسنادی معتبر خواهد بود.

پرورپوزال انجام پایان نامه ارشد

مرحله دوم پروپوزال پایان نامه است. طرح تحقیق یا به اصطلاح پروپوزال به مثابه نقشه راهنمای عمل است که ساختار و ارکان اصلی پایان نامه کارشناسی ارشد و یا رساله دکتری در آن مشخص می شود. موارد اصلی پروپوزال پایان نامه ها عبارتند از :

۱- عنوان پایان نامه

۲- سوال یا سوالات اصلی تحقیق

۳- فرضیه تحقیق

۴- بیان مسئله

۵- اهمیت و ضرورت انجام پایان نامه

۶- پیشینه تحقیق

۷- روش تحقیق

از قدیم گفته اند خشت اول گر نهد معمار کج تا ثریا می رود دیوار کج، چندین سال تجربه پژوهش و مشاوره حرفه ای در زمینه انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری در رشته های مختلف بر ما روشن ساخته است بی دقتی و اهمال در تنظیم یک پروپوزال خوب در شروع روال انجام پایان نامه یکی از علل اصلی به بن بست رسیدن پایان نامه ها می باشد، مشاوران خبره موسسه ارشد یاران شریف با کوله باری از تجربه در این مرحله از کار نیز یار و همراه شما دانشجویان عزیز هستند.

امروزه اهمیت داشتن مقالات ISI در رزومه افراد امری پر واضح می باشد چرا که مقاله ISI به دلیل بالا بودن سطح دانش تخصصی یک نقطه پر رنگ در رزومه می باشد. از طرفی گاهی انجام مقاله ISI و یا ISC نیاز به مهارت ها و مشاوره های خاص دارد، بنابراین مرکز انجام مقاله ISI و مقاله ISC ارشد یاران شریف می تواند به بهترین نحو ممکن شما را را یاری نماید و با اطمینان خاطر و با بهره گیری از کادری مجرب از فارغ التحصیلان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه های برتر، رزومه شما را تقویت نماید.

تجرب و تخصص کارشناسان امکان استخراج مقالات و چاپ آن در ژورنالهای معتبر مورد تایید وزارت علوم را فراهم نموده است.کادر ایران تز موظف به ثبت قرارداد با دانشجویان می باشد.کلیه هزینه های مربوط به اجرای پروژه به صورت اقساط از دانشجویان دریافت می گردد.هدف اصلی گروه ایران تز همکاری با دانشجویان برای انجام پایان نامه می باشد.با توجه به سابقه فعالیت این گروه کلیه کارشناسانی که در این مجموعه در حال فعالیت می باشند تا بحال چندین مورد پروژه را به انجام رسانده اند و دانشجو می تواند با حضور در محل موسسه و با حفظ اصول امانتداری پروژه های مذکور را مطالعه نماید. برخی از پروژه هایی که در رشته هایی از جمله انواع گرایش های مدیریت،مهندسی صنایع،مهندسی عمران گرایش مدیریت ساخت و ... اجرا می گردد نیاز به طراحی و تکمیل پرسشنامه ،آماربرداری ،مصاحبه و ... دارد.تقاضای ایران تز از دانشجویان همکاری کامل با کارشناس در این زمینه که با هدف اجرای پروژه به بهترین نحو است،می باشد.هیچگاه از موسسه درخواست داده سازی نکنید،زیرا اینکار خطر اخراج از دانشگاه را در پی دارد. برای انجام پایان نامه در teziranmoshaver.com ، انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و پایان نامه نیاز به همکاری بلند مدت دانشجو با کارشناس احساس می گردد.زیرا این پروتکل ، پروتکلی نسبتا بلند مدت می باشد.تقاضای موسسه از دانشجویان همکاری کامل با کارشناسان و انتقال نکات مد نظر استاد راهنما به کارشناسان می باشد.

متن پایان نامه

مرحله سوم نوشتن پایان نامه است، در اکثر رشته های دانشگاهی و مقاطع تحصیلی پایان نامه به لحاظ شکلی به نحو یکسانی تنظیم می شود، معمولا در پنج فصل تنظیم می شود شامل

۱- کلیات تحقیق

۲- مرور ادبیات و پیشینه تحقیق

۳- روش شناسی پژوهش

۴- یافته های پژوهش

۵- بحث و نتیجه گیری.

مهمترین فصول پایان نامه فصول چهار و پنج هستند که می توان گفت فصول قبلی مقدمه و بسترسازی برای این دو فصل از پایان نامه هستند همان گونه که از عنوان فصول پیدا است ابتکار و نوآوری تحقیق و سهم محقق در فصل چهار و پنج پایان نامه مشخص می شود. بدیهی است که لازمه ارائه ابتکاری جدید مستلزم مرور ادبیات موضوع و پیشینه تحقیق و استفاده از روش شناسی مطلوب در انجام پایان نامه است که اگر این دو امر محقق نشود دست یافتن به آن مهم ( ابتکار و سهم محقق در پایان نامه) ممکن نیست. لازمه بررسی پیشینه پایان نامه آشنایی با و توانایی استفاده از پایگاه های اطلاعاتی و علمی معتبر و مرتبط با موضوع پایان نامه است، همچنین فراگیری اصول روش تحقیق و تسلط بر انواع روشهای کمی و کیفی مورد نیاز در پایان نامه و استفاده از نرم افزارهای آماری و زبان های برنامه نویسی و شبیه سازها مستلزم داشتن تبحر و دانش اندوخته پیشینی فراوانی است که متاسفانه این کمبود به نحو چشم گیری در سیستم آموزشی اکثر دانشگاه های کشور مشاهده می شود.

 

برای ترجمه مقاله تخصصی علوم انسانی، ترجمه مقالات تخصصی پزشکی، ترجمه مقالات تخصصی مهندسی، ترجمه مقالات تخصصی و ترجمه کتاب علوم پایه و بقیه رشته‌ها ترجمه پلاسtarjomeplus.com   از همکاری مترجمین متخصص هر رشته در مرحله ترجمه تخصصی و یا در مرحله ویرایش تخصصی کمک گرفته می‌شود. علاوه بر این در مرحله‌ای دیگر، ترجمه تخصصی در بخش کنترل کیفیت ترجمه بررسی و تایید نهایی شده و در صورت رد کیفیت، ترجمه جهت بازبینی توسط مترجم یا ویراستار بازگردانده می‌شود. ترجمه چکیده مقاله نیز می‌تواند کمک بسیار زیادی به کسانی که می‌خواهند جهت انجام پایان نامه خود از ترجمه ادبیات تحقیق استفاده کنند.

 

کد خبر : ۴۲۲۶۰۴