خبرگزاری کار ایران

نقش تاثیرگذار طرح همیاران پلیس در فرهنگ ترافیک

asdasd
کد خبر : ۴۱۵۹۲۵

فرمانده نیروی انتظامی، کاهش تصادفات و تلفات ناشی از آن را به علت حضور تأثیرگذار همیاران پلیس عنوان کرد و گفت: تذکرات مودبانه و محترمانه همیاران پلیس به رانندگان خصوصا والدین در رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و پرهیز از تخلف در کاهش سوانح بسیار تأثیرگذار است.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سردار "حسین اشتری" در همایش ملی طلایه داران فرهنگ ترافیک ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز و شهدای عرصه فرهنگ و نظم و امنیت، اظهار داشت: طرح همیاران پلیس یکی از اقدامات موفق ناجا است که با همت همکارانم و نیز تعامل آموزش و پرورش به اجرا درآمده که قطعاً این امر اثرات مثبتی در ارتقاء فرهنگ ترافیک داشته است.

وی کاهش تصادفات و تلفات ناشی از آن را به علت حضور تأثیرگذار همیاران پلیس عنوان کرد و خطاب به دانش آموزان گفت: شما همیاران پلیس به عنوان نماینده های ما در سراسر کشور حضور دارید، تذکرات مودبانه و محترمانه شما به رانندگان خصوصا والدین در رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و پرهیز از تخلف در کاهش سوانح بسیار تأثیرگذار است.

فرمانده ناجا از خانواده و مدرسه به عنوان دو نهاد موثر در فرهنگ سازی نام برد و گفت: با نگاهی به تاریخچه فرهنگی کشور در می یابیم که شخصیت های بزرگ در عرصه خدمتگزاری به کشور تلاش های بسیارکردند تا فرهنگ غنی کشورمان و نیز تعالیم دینی را به ما بیاموزند.

اشتری با اشاره به نقش تأثیرگذار امر تعلیم و تربیت، گفت: همه ما مدیون معلمان عزیز و گرامی خود هستیم ، هنگامی که پس از 40 سال معلم ابتدایی خود را دیدم بر دستانش بوسه زده و به وی گفتم اگر امروز در کشور نقشی را عهده دار هستم، این به خاطر زحمات شما معلم عزیز بوده که برای تعلیم و تربیت من زحمات بسیاری کشیده اید؛ معلمان پس از والدین بیشترین نقش تأثیرگذار در تربیت دانش آموزان را برعهده دارند.

وی به شهادت بیش از 5 هزار معلم در عرصه دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: معلمان سرمایه های مهم کشور به شمار می آیند و دانش آموزان باید به این نعمت بزرگ توجه داشته و توصیه های آنان را با دل و جان شنیده و عمل کنید؛ انسان های موفق کسانی بودند که از فرصت ها به خوبی استفاده کردند.

این مقام عالی انتظامی با اشاره به نقش تأثیر گذار معلمان و پلیس، خطاب به دانش آموزان گفت: معلمان و پلیس به عنوان یار مهربان شما نوجوانان عزیز هستند که باید از تجارب آنها بهره ببرید.

فرمانده ناجا از پلیس افتخاری و همیاران پلیس به عنوان سرمایه های نیروی انتظامی یاد کرد و گفت: امروز مردم به پلیس اعتماد بسیاری دارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز