خبرگزاری کار ایران

هلاکت 2 قاچاقچی مسلح در مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۴۰۹۷۲۱

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت : طی یک عملیات موفقیت آمیز در مرزهای جنوبی این استان، 2 قاچاقچی به هلاکت رسیده و بیش ازنیم تن مواد مخدر کشف شد.

 به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سرتیپ‌دوم پاسدار "رهام‌بخش حبیبی" فرمانده مرزبانی استان سیستان وبلوچستان گفت: مرزداران هنگ مرزی سراوان با اشرافیت اطلاعاتی از قصد یک باند قاچاق برای انتقال محموله مواد مخدر به داخل کشور آگاه شده که با آمادگی و تجهیزات کامل، منطقه را تحت پوشش کامل اطلاعاتی و عملیاتی خود قرار دادند.

وی ادامه داد: قاچاقچیان پس از ورود به محدوده کمین ماموران ،به سمت مرزداران تیراندازی کردند که مأموران نیز مقتدرانه با آتش پرحجم خود موفق شدند 2 نفر از اشرار قاچاقچی را به هلاکت برسانند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان اضافه کرد: مأموران در این عملیات نیز موفق به کشف 571 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و یک قبضه اسلحه کلاش از قاچاقچیان شدند که در این رابطه نیز یک دستگاه خودروی تویوتا  توقیف شد.

وی در پایان با تقدیر و تشکر از رشادت مرزداران که در سخت‌ترین شرایط با انگیزه ایثار و رشادت با از جان گذشتگی خود مانع تحقق اهداف پلید قاچاقچیان مواد مخدر می‌شوند، خاطر نشان کرد: مرزهای جنوب شرق کشور همانند گذشته با حضور مقتدرانه مرزداران برای فعالیت سوداگران مرگ ناامن است و متجاوزان و قاچاقچیان باید بدانند، مرزداران با هرگونه تجاوز به مرزهای جمهوری اسلامی ایران، قاطعانه برخورد خواهند کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز