خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی قم :

برخورد پژو پارس و مینی بوس ۲ کشته برجای گذاشت

asdasd
کد خبر : ۳۴۴۲۰۵

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قم از برخورد یک دستگاه خودرو پژو پارس با مینی بوس در محور «قم-اصفهان» خبر داد و گفت: در این حادثه دو تن کشته و سه نفر مصدوم شدند.

به گزارش ایلنا٬ سرهنگ «اردشیر جمشیدی راد» گفت: در محور قدیم «قم-اصفهان» در کیلومتر ۴۰ جاده قدیم «نیزار»، یک دستگاه پژو پارس که از «اصفهان به قم» در حرکت بود با یک دستگاه مینی بوس بنز که در مسیر مخالف و از سمت «قم به اصفهان» حرکت می‌کرد، برخورد نمود که در نتیجه این حادثه، راننده و سرنشین پژو پارس در دم کشته شدند.

به گفته وی دو نفر از سرنشینان پژو پارس که به شدت مصدوم شده بودند توسط بالگرد و یک نفر از سرنشینان مینی بوس که به صورت سطحی مصدوم شده بود، توسط اورژانس به بیمارستان شهید بهشتی منتقل شدند.

رئیس پلیس راه استان قم علت این حادثه را بی‌احتیاطی از جانب راننده مینی بوس بنز به علت انحراف به چپ از خط وسط اعلام کرد.

جمشیدی راد با بیان اینکه علت حدود ۷۰ درصد از حوادث رانندگی، عامل انسانی است، شرط رانندگی را داشتن سلامت روحی و جسمی عنوان و توصیه کرد: رانندگان حتماً از سلامت کامل برخوردار بوده و چنانچه احساس خستگی کردند حتماً استراحت کوتاهی داشته باشند و سپس ادامه مسیر بدهند تا شاهد وقوع اینگونه حوادث تلخ نباشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز