خبرگزاری کار ایران

پیش بینی چند روز آینده وضعیت جوی؛

هوای سرد تا فردا در نیمه غربی و شمالی کشور ماندگار است

asdasd
کد خبر : ۳۴۲۱۰۷

امروز پنج شنبه در سواحل دریای خزر به ویژه در سواحل مرکزی و شرقی و شمال شرق کشور ابرناکی و بارش برف و باران ادامه دارد و در برخی مناطق جنوب شرق، جنوب غرب و دامنه های زاگرس مرکزی و جنوبی نیز افزایش ابر و بارش پراکنده گاهی با رعد و برق رخ خواهد داد.

به گزارش ایلنا، براساس تحلیل آخرین داده ها و الگوهای پیش یابی هواشناسی از روز گذشته چهارشنبه، در سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز و شمال شرق کشور ابرناکی و بارش برف و باران ادامه خواهد داشت.

در شمال غرب، غرب، دامنه های جنوبی البرز و زاگرس مرکزی نیز در بعضی ساعات افزایش ابر، بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می شود.

بعد از ظهر روز گذشته نیز در برخی مناطق جنوبی کشور افزایش ابر، رگبار و رعد و برق پراکنده و وزش باد رخ خواهد داد.

امروز پنج شنبه، در سواحل دریای خزر، به ویژه در سواحل مرکزی و شرقی و شمال شرق کشور ابرناکی و بارش برف و باران ادامه دارد و در برخی مناطق جنوب شرق، جنوب غرب و دامنه های زاگرس مرکزی و جنوبی نیز افزایش ابر و بارش پراکنده گاهی با رعد و برق رخ خواهد داد؛ این سامانه اوایل روز جمعه در مرزهای شرقی کشور سبب بارش پراکنده شده و به تدریج از کشور خارج می شود.

طی دو روز آینده در نوار جنوبی کشور وزش باد پیش بینی می شود که در برخی مناطق جنوب شرق کشور همراه با وزش باد شدید خواهد بود.

در روز پنج شنبه خلیج فارس و روز جمعه تنگه هرمز و دریای عمان مواج پیش بینی می شود.

گفتنی است، هوای سرد تا روز جمعه در نیمه غربی و شمالی کشور ماندگارخواهد بود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز