خبرگزاری کار ایران

شرکت ۴هزار و ۸۶ نفر از دانش آموزان ابتدایی در طرح شهاب

asdasd
کد خبر : ۳۳۹۴۸۱

مدیرکل آموزش وپرورش استان قزوین از شرکت ۴ هزار و ۸۶ نفر از دانش آموزان ابتدایی استان در طرح شهاب خبرداد.

به گزارش ایلنا، سالار قاسمی در جلسه هماهنگی اجرای طرح شهاب ، اظهارکرد: اجرای طرح شهاب کار بسیار سختی است و کار کردن در این مقوله آسان نیست.

 
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خاطر نشان کرد: اصولاً آزمون و استعداد دو مقوله جداگانه است، البته علاقه و نگرش یک سنجش دیگری هم دارد، استعدادها با یکدیگر فرق دارند، باید در زمینه کشف استعدادها به معلمین کمک کرد و از آنان حمایت نمود.
 
وی تصریح کرد: باید معلمان و دانش آموزان را درک کرد در اجرای این طرح اگر مجموعه نتواند به این فهم برسند موفقیتی صورت نمی گیرد، موضوع طرح شهاب فقط کار معلم نیست، بلکه همه عوامل مدرسه باید در این طرح حضور داشته باشند و مشارکت کنند.
 
قاسمی بیان کرد: باید شورای معلمین به این موضوع توجه ویژه داشته باشند، اعتقاد دارم مهمترین عنصر برای ساخت دانش آموزان آزمون معلم ساخته است که ارزش خیلی بالایی دارد، لذا پیشنهاد می کنم تلفیقی از آزمون معلم معیار و معلم ساخته را داشته باشیم.
 
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: در سال جاری طرح شهاب در پایه چهارم ابتدایی منطقه البرز و پایه های چهارم و پنجم ابتدایی ناحیه دو قزوین اجرا می گردد و 4086 نفر از دانش آموزان ابتدایی در طرح شهاب شرکت می کنند.
 
گفتنی است؛ سال جاری، دومین سال اجرای طرح شهاب در مدارس ابتدایی است و در سال قبل در مدارس ابتدایی ناحیه دو قزوین اجرا گردید که امسال منطقه البرز نیز به این طرح اضافه شد.
انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز