خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا:

تحت پوشش قرارگرفتن ۱۱۰ نقطه برف گیر کشور/ بکارگیری ۲۵ هزار تیم در تمامی مسیر‌ها

asdasd
کد خبر : ۳۲۹۵۳۶

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: با آغاز طرح زمستانه امسال 56 هزار نیرو به صورت مستقیم در تمامی مسیرها به کارگیری شده است ضمن اینکه 110 نقطه برف گیر تحت پوشش این طرح قرار دارد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سردار «تقی مهری» امروز در مراسم آغاز رزمایش طرح زمستانه در آبعلی گفت: این طرح از امروز آغاز شده و تا 23 اسفند ماه ادامه دارد؛ همه دستگاه های امدادی ، خدماتی و پلیس با به کارگیری حداکثر توان و ظرفیت خود برای ایجاد تسهیل در رفت و آمد و مدیریت بر حوادث احتمالی در گردنه ها و نقاط کوهستانی و برفگیر کشور آماده هستند.

وی ادامه داد: این رزمایش نشانه همدلی، هماهنگی و همکاری همه خدمتگزاران در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است. تا بتوانند خدمات بیشتری به مردم به خصوص کسانی که در جاده ها در این فصل زمستانی تردد می کنند ، فراهم کنند.

رئیس پلیس راهور ناجا تأکید کرد: با تدابیر اتخاذ شده، تمامی تیم های امدادی پلیس در نقاط برفگیر و سردسیر استقرار یافته و آمادگی رفع مشکلات در رفت و آمدها را دارند و تا پایان اجرای این طرح، شبانه روز آماده ارائه خدمات به مسافران هستند.

سردار مهری تصریح کرد: فلسفه وجودی ما خدمت رسانی به مردم است و ما تلاش می کنیم از تمامی تجهیزات موجود بهره ببریم و با برنامه ریزی و پیش بینی ها از وقوع حوادث احتمالی برای شهروندان جلوگیری کنیم .

وی بیان کرد: ما همچنین به دنبال پیشگیری از وقوع حوادث برای وسایل حمل و نقل عمومی بار و مسافر و خودروهای شخصی در سطح جاده ها هستیم.

سردار مهری گفت: شهرداری ها، در شهرستان هایی که دارای نقاط کوهستانی هستند با آمادگی کامل به مردم خدمت رسانی می کنند. تا اگر جاده ای در اثر کولاک و برف مسدود شد بتوانند به راحتی به مسافران خدمت رسانی کنند.

رئیس راهور ناجا در ادامه تأکید کرد: امیدواریم با اجرای طرح زمستانه، امسال را با حوادث و تلفات کمتری پشت سر بگذاریم و ما نیز به عنوان خدمتگزار در خدمت مردم شریف و ولایت مدار کشور باشیم.

سردار مهری توصیه کرد: افرادی که در این ایام قصد تردد در جاده ها را دارند حتما یک سفر ایمن را برای خود برنامه ریزی کنند؛ مسافران حتما وسایل نقلیه خود را به تجهیزات زمستانی مجهز کنند .

وی تصریح کرد: امروز با اجرای طرح زمستانه 110، نقاط برف گیر کشور را تحت پوشش قرار داده ایم ضمن اینکه 56 هزار نفر به صورت مستقیم به غیر از نیروهای پشتیبانی و بیش از 25 هزار تیم در سطح کشور در تمامی مسیرها به کارگیری شده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز