خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور تاکید کرد:

منابع انسانی، ستون فقرات و نیروی محرکه هر سازمانی است

کد خبر : ۳۲۲۸۵۴

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور تاکید کرد: آگاه سازی و توجه به رفتار سازمانی و حرفه ای همکاران از اولویت های این سازمان است .

به گزارش ایلنا، تویسرکانی در مراسم آغازین دوره آموزشی زندگی موفق که با حضور بانوان شاغل در ستاد سازمان برگزار شد ضمن تاکید بر جایگاه نیروی انسانی در هر سازمان گفت: توجه به منابع انسانی در هر دستگاه به عنوان ستون فقرات و نیروی محرکه سازمانی امری اساسی است و اگر سازمانی بخواهد به اهداف خود دست یابد؛ باید توجه ویژه به نیروی انسانی را در دستور کار خود قرار دهد.

وی ایجاد انگیزش در نیروی انسانی را یکی از هنرهای مدیریت دانست و افزود: با توجه به اینکه سازمان ثبت اسناد یک سازمان حاکمیتی بوده و برحسب ماهیت خود با طیف گسترده‌ای از مردم سر و کار دارد؛ ایجاد انگیزه‌های معنوی و مادی در نیروی انسانی می‌تواند موجب تسهیل ارائه خدمات به مردم گردد و موانع بزرگ را از پیش روی سازمان بردارد.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور جلب رضایت الهی را در خدمت به مردم و جلب رضایت آنان برشمرد و گفت: بدون شک توجه به رفتار سازمانی و حرفه‌ای می‌تواند در رفتار عمومی ما تاثیر گذار بوده و نمی‌توان رفتار عمومی و سازمانی را از هم جدا دانست و این دو بخش دارای تاثیر متقابل بر یکدیگرند.

وی سازمان ثبت را سازمانی در حال تحول و گذار خواند و اذعان کرد: تسریع خدمات رسانی به مردم و تسهیل موانع از سیاست‌های اصلی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور بوده و بدیهی است توجه به این امور به عنوان باقیات صالحات می‌تواند ما را از موانع موجود عبور دهد.

تویسرکانی ضمن تاکید بر جایگاه و نقش بانوان در پیشبرد اهداف سازمان افزود: با توجه به اینکه بخش عمده‌ای از مسئولیت‌های سازمانی بر عهده این همکاران است قطعاً پرداختن به باید‌ها و نباید‌ها و تمرکز بر روی اهداف سازمانی توسط این طیف از کارکنان سازمان می‌تواند باعث کارآمدی هرچه بیشتر سازمان و تسریع در ارائه خدمات و به تبع آن تحقق بهتر و سریع‌تر اهداف سازمان در مسیر گذار از ثبت سنتی به ثبت نوین می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز