خبرگزاری کار ایران

اعزام ۶ هزار دانش‌آموز به اردوهای راهیان نور

asdasd
کد خبر : ۳۱۰۹۵۱

مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی از اعزام ۶ هزار دانش آموزان سال دوم متوسطه استان به اردوهای راهیان نور دانش آموزی تا پایان سال جاری خبرداد.

به گزارش ایلنا، عباس لامعی اظهارکرد: روز گذشته نخستین کاروان دانش آموزی از شهرستان طبس و منطقه دستگردان به تعداد 273 نفر به اردوهای راهیان نور اعزام شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی با بیان این که رسالت ما در شرایط کنونی تداوم راه شهدا است ، ادامه داد : دراین اردوها دانش آموزان اعزامی از مناطق عملیاتی جنوب و یادمان های خرمشهر ، شلمچه ، هویزه ، دهلاویه و آبادان بازدید می کنند .

وی ، با بیان این که لازمه تداوم راه شهدا ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، تصریح کرد: برای مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمنان نیازمند تداوم راه شهدا و امام شهیدان هستیم، چرا که یک بار شهدای ما با جهاد در برابر دشمنان اسلام و انقلاب به خوبی از آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی و ولایت دفاع کردند.

لامعی با ارزشمند توصیف کردن برگزاری اردوهای راهیان نور خاطر نشان کرد : امروز جوانان و نوجوانان ما تشنه فرهنگ ناب ایثارند و برگزاری این اردوها می تواند کمک شایانی به شناخت آنان از فرهنگ ایثار و شهادت نماید از این رو تداوم اردوهای راهیان نور ضرورت دارد .

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز