خبرگزاری کار ایران

صدور مجوز احکام ۱۵ هزار دانشجو معلم توسط سرپرست دانشگاه فرهنگیان

سرپرست دانشگاه فرهنگیان با تبریک آغاز سال تحصیلی 95-94 به معلمان و دانشجو معلمان عزیز کشورمان گفت: امیدوارم سال تحصیلی جدید همراه با نشاط و سرزندگی برای احراز موقعیت های متعالی علمی و تربیتی باشد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، مهرمحمدی گفت: سال تحصیلی جدید را در شرایطی آغاز می‌کنیم که با عنایت دولت محترم، اهتمام ویژه وزیر محترم آموزش و پرورش و مساعی ریاست محترم سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور نگرانی مربوط به صدور احکام دانشجو معلمان ورودی بهمن ۱۳۹۳ که تعداد آن‌ها ۱۰هزار نفر است، مرتفع شد و احکام این گروه صادر خواهد شد.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان افزود: تاریخ صدور احکام دانشجو معلمان ورودی ۹۳ از ۱۳۹۴/۱/۱ خواهد بود و با لطف خداوند جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد، هر چند که ممکن است پرداخت معوقات مربوط به این احکام به لحاظ محدودیت‌های بودجه‌ای، قدری با تأخیر انجام پذیرد ولی زمان پرداخت حقوق از ۱/۱/ ۱۳۹۴خواهد بود.

مهر محمدی تصریح کرد: احکام ۵ هزار دانشجو معلم ورودی جدید که از ابتدای مهرماه ۱۳۹۴به جمع دانشگاه فرهنگیان ملحق می‌شوند با موافقت وزات محترم آموزش و پرورش و مساعدت‌های سازمان مدیریت و برنامه ریزی صادر می‌شود.

کد خبر : ۳۰۵۲۹۷