خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران :

نجات‌31 نفر در حادثه آتش‌سوزی یک ساختمان مسکونی

asdasd
کد خبر : ۲۹۰۹۸۸

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران با اعلام آتش‌سوزی در یک ساختمان 5 طبقه 13 واحدی در خیابان تولید دارو، گفت: در این حادثه 31 نفر از ساکنان ساختمان نجات یافتند.

سید جلال ملکی در گفت‌ و گو با خبرنگار ایلنا،‌ درباره جزئیات این حادثه گفت: در ساعت 2:54 دقیقه بامداد امروز آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی واقع در خیابان تولید دارو،‌ خیابان مرادی، به سامانه آتش‌نشانی شهر تهران اعلام و مأموران سه ایستگاه به همراه تشک، نجات نردبان هیدرولیکی و خودروهای تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

ملکی افزود: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد در یک ساختمان 5 طبقه 13 واحدی در داخل پارکینگ سه دستگاه خودرو و مقداری لوازم از کار افتاده منزل وجود داشت و به دلیل نامشخصی یک دستگاه خودروی پراید دچار آتش‌سوزی شده و آتش در حال سرایت به خودروی تاکسی و دیگر اجناس درون پارکینگ بود.

وی اضافه کرد: در اثر این حادثه دود زیادی ساختمان را فرا گرفته و تمامی ساکنان در داخل واحدها محبوس بودند. اما آتش‌نشانان بلافاصله همزمان با اطفای حریق 31 نفر از ساکنان این ساختمان را خارج کردند که از این تعداد 5 نفر آنها دچار دودگرفتگی شده بود.

وی با اشاره به اینکه این عملیات در ساعت 3:58 دقیقه به اتمام رسید، گفت: یکی از ساکنان این ساختمان که خانم بود، دچار دودگرفتگی شدیدی شده بود که به مراکز درمانی منتقل شد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز