خبرگزاری کار ایران

پیام وزیر بهداشت در آستانه روز قدس؛

مردم در روز قدس پشتیبانی خود از تیم مذاکره کننده را فریاد خواهند زد

وزیر بهداشت در آستانه روز قدس گفت: امسال هموطنان‌مان در روز قدس، همزمان با حمایت از ملت فلسطین، پشتیبانی خود از تیم مذاکره کننده هسته‌ای را نیز فریاد خواهند زد تا نمادی دیگر از همدلی و همزبانی دولت و ملت را به نمایش گذارند.

به گزارش ایلنا، سیدحسن هاشمی در آستانه روز قدس در مطلبی با عنوان "نمادی دیگر از همدلی و همزبانی" در وب سایت شخصی‌اش آورده است:« روز قدس، روز اسلام است. این پیامی است از رهبر بزرگ انقلاب اسلامی، پیامی برای دعوت مسلمانان جهان به اتحاد، اتحادی که تنها راه برای هر پیروزی، خصوصا در برابر استکبار و عوامل دست نشانده آن است؛ دست نشاندگانی که امروز نقاطی در جهان و بویژه منطقه خاورمیانه را ناامن ساخته و افکار عمومی را از جنایاتی که صهیونیست‌ها مرتکب شده و ظلمی که بر فلسطین و ساکنانش رفته، منحرف ساخته‌اند.

امیدوارم در روز قدس، ندای صلح طلبی، عدالت خواهی و حق‌جویی مسلمانان یک بار دیگر در گوش جهانیان طنین‌انداز گردد؛ به امید روزی که چهره واقعی اسلام به ملت‌ها شناسانده شود.

امسال هموطنان‌مان در روز قدس، همزمان با حمایت از ملت فلسطین، پشتیبانی خود از تیم مذاکره کننده هسته‌ای را نیز فریاد خواهند زد تا نمادی دیگر از همدلی و همزبانی دولت و ملت را به نمایش گذارند.»

کد خبر : ۲۸۹۲۳۹