خبرگزاری کار ایران

اشتری:

بخشی از خدمت سربازی مخترعان بخشیده می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۸۰۵۱۲

فرمانده نیروی انتظامی اعلام کرد: بخشی از خدمت سربازی مخترعان بخشیده می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسین اشتری در حاشیه هفتمین جشنواره حضرت علی اکبر (جوان‌ سرباز) نیروهای مسلح در جمع خبرنگاران درباره برنامه‌های نیروی انتظامی برای ارتقای جایگاه سربازان در جامعه گفت: برگزاری جشنواره جوان سرباز تاثیر مثبتی در بین سربازان و خانواده آنها داشته است.

به گفته وی سربازان نقش بسیار مهم و تاثیرگذاری در امنیت کشور و اموراتی که موجب نظم و امنیت می‌شوند، دارا هستند.

وی افزود: سرباز یعنی دفاع، امنیت واقتدار ملی و باید از ظرفیت آنها در 21 ماهی که خدمت سربازی خود را در نیروهای مسلح می گذرانند، استفاده کرد. اگر خلاقیت سربازان به خوبی مورد استفاده قرار گیرد و به صورت مناسب نیز ساماندهی شود، عمری منشاء خدمت و برکت در کشور خواهند بود.

فرمانده نیروی انتظامی درباره حضور سربازان مخترع در نیروهای مسلح و شرایط آنها گفت: طبق آنچه قانون مشخص کرده، اگر اختراع افراد در سطح ملی باشد از سربازی معاف می‌شود، اما پایین‌تر از این مشمول خدمت سربازی هستند. با این وجود مخترعان سرباز در سطح نیروهای مسلح تشویق می‌شوند و بخشی از دوره خدمتشان بخشیده می‌شود.

اشتری درباره تصاویر منتشر شده در گروههای اجتماعی از ضرب و شتم یک متهم توسط مردم در شیراز گفت: حضور متهم در صحنه وقوع جرم توسط نیروی انتظامی با نظر قوه قضاییه انجام می‌شود و هر بار که این قوه تشخیص بدهد، صورت می گیرد. اینکه مردم به متهمین تعرض کنند، شاید از شدت ناراحتی آنها باشد، اما سعی ما این است که این موضوع کنترل شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز