خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون اصل ۹۰:

مجلس درباره عملکرد شرکتهای سرمایه گذاری بانکها اطلاع‌رسانی می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۱۳۹

«موضوع اساسی که اکنون باید در مورد آن اطلاع رسانی شود وضعیت عملکرد شرکتهای سرمایه گذاری بانکها است. کمیسیون اصل ۹۰ به این موضوع ورود پیدا کرده و متوجه شدیم منابع پولی گسترده ای در یکی از شرکتها وجود دارد.»

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از ورود این کمیسیون به وضعیت عملکرد شرکتهای سرمایه گذاری بانکها خبر داد.

به گزارش دریافتی ایلنا، محمدعلی پورمختار در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: موضوع اساسی که اکنون باید در مورد آن اطلاع رسانی شود وضعیت عملکرد شرکتهای سرمایه گذاری بانکها است. کمیسیون اصل ۹۰ به این موضوع ورود پیدا کرده و متوجه شدیم منابع پولی گسترده ای در یکی از شرکتها وجود دارد.

وی افزود: ما این موضوع را بررسی کردیم و قرار است در صحن علنی مجلس موضوع را بررسی و اطلاع رسانی کنیم.

پورمختار در خصوص بحثآلودگی بنزین پتروشیمی نیز گفت: برای پرونده بنزین پتروشیمی جلسه ای را با حضور مسئولان وزارت نفت، شرکت پتروشیمی و شرکت تولیدکننده بنزین برگزار کردیم. ما بررسی های مقدماتی را در خصوص آلوده بودن یا نبودن بنزین پتروشیمی داشتیم.

وی اظهار داشت: شرکت تولیدکننده مدعی است که بنزینی که تولید کرده استاندارد است و هیچگونه آلودگی ندارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز