خبرگزاری کار ایران

سازمان هواشناسی اعلام کرد:

تداوم بارش باران در مناطقی از شرق و جنوب ایران

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۰۵۱۲

سازمان هواشناسی از تداوم بارش باران و وزش باد شدید موقتی در مناطقی از شرق و جنوب کشور شامل استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش ایلنا، پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد امروز (پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳) در برخی نقاط استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و خراسان جنوبی رگبار باران و رعد و برق گاهی وزش باد شدید موقتی رخ می‌دهد و شرق تنگه هرمز و دریای عمان مواج خواهد بود.

همچنین براساس اعلام سازمان هواشناسی فردا (جمعه ۳۱ فروردین) در ساعات بعد از ظهر در برخی نقاط استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، بخش‌هایی از مرکز، استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی، شمال استان فارس و ارتفاعات البرز مرکزی، رگبار باران روی می‌دهد که گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد خواهد بود.

شنبه (یکم اردیبهشت) در غرب سواحل دریای خزر، استان اردبیل، شمال شرق آذربایجان شرقی، ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی شمال و شرق فارس شمال هرمزگان ارتفاعات کرمان مناطقی از اصفهان و یزد رگبار باران و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

همچنین روز یکشنبه (۲ اردیبهشت) بعد از ظهر با ورود سامانه بارشی از غرب به تدریج بارش در مناطقی از غرب شمال غرب و ارتفاعات زاگرس مرکزی آغاز خواهد شد، همچنین یکشنبه در ارتفاعات البرز مرکزی شمال فارس و ارتفاعات کرمان رگبار پراکنده رخ می‌دهد.

همچنین آن‌طور که سازمان هواشناسی اعلام کرده است، برای روز دوشنبه (۳ اردیبهشت) با تقویت سامانه بارش در نیمه غربی و مرکز کشور، رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید و در ارتفاعات استان کرمان رگبار پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز