خبرگزاری کار ایران

اداره‌کل هواشناسی استان اعلام کرد:

وزش باد شدید در تهران طی ۲ روز آینده

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۳۲۶۰

اداره‌کل هواشناسی استان تهران از وزش باد شدید در نیمه جنوبی، مناطق غربی و ارتفاعات استان طی دو روز آینده و افزایش دما تا شنبه (۱۱ فروردین) خبر داد.

به گزارش ایلنا، براساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی، وضعیت جوی استان تهران طی امروز و فردا (۸ و ۹ فروردین) دارای آسمانی کمی ابری تا نیمه‌ابری همراه با وزش باد خواهد بود. همچنین طی این مدت با عبور موجی ضعیف، در بعضی ساعات به‌ویژه ساعات بعد از ظهر در نیمه شمالی استان افزایش ابر، گاهی رگبار پراکنده و در نیمه جنوبی، مناطق غربی و ارتفاعات استان وزش باد شدید مورد انتظار است. 

برای روز جمعه و شنبه (۱۰ و ۱۱ فروردین) با استقرار جوی نسبتا پایدار، آسمان صاف تا قسمتی ابری گاهی با وزش باد ملایم پیش‌بینی می‌شود. از بعد از ظهر روز یکشنبه (۱۲ فروردین) با عبور موجی دیگر در نیمه شمالی و ارتفاعات استان افزایش ابر گاهی رگبار پراکنده با احتمال وقوع رعد و برق دور از انتظار نیست. 

از امروز تا روز شنبه افزایش نسبی دما و روز یکشنبه کاهش دما در سطح استان تهران پیش‌بینی می‌شود. 

آسمان شهر تهران فردا (۹ فروردین) نیمه‌ابری تا ابری، گاهی همراه با بارش پراکنده و وزش باد شدید با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۷ درجه سانتی‌گراد و در روز جمعه (۱۰ فروردین) صاف تا کمی ابری، گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۷ و حداکثر دمای ۱۷ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود. 

براساس اعلام اداره‌کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فرودگاه مهرآباد با بیشینه دمای ۱۷ و کمیته دمای ۸ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین نقطه و ایستگاه توچال با بیشینه ۷- و کمینه ۹- سردترین نقطه استان طی ۲۴ ساعت گزارش شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز