خبرگزاری کار ایران

رگبار پراکنده در آسمان تهران طی سه روز آینده

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۲۹۷۹

اداره‌کل هواشناسی استان تهران از افزایش نسبی دمای هوا طی امروز و رگبار پراکنده در برخی نقاط استان در سه روز آینده خبر داد.

به گزارش ایلنا، براساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی، وضعیت جوی استان تهران طی سه روز آینده، آسمان کمی ابری تا نیمه‌ابری همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

همچنین طی این مدت با عبور موجی ضعیف در بعضی ساعات (به ویژه ساعات بعد از ظهر) در نیمه شمالی استان، افزایش ابر گاهی همراه با رگبار پراکنده و در نیمه جنوبی، مناطق غربی و ارتفاعات استان وزش باد شدید مورد انتظار است.

از روز جمعه تا شنبه (۱۰ و ۱۱ فروردین) با استقرار جوی نسبتا پایدار، آسمان صاف تا قسمتی ابری گاهی با وزش باد ملایم برای نقاط مختلف استان تهران پیش‌بینی می‌شود. ضمن این که برای امروز افزایش نسبی دما در سطح استان مورد انتظار است.

آسمان شهر تهران فردا (۸ فروردین‌ماه) کمی ابری در بعد از ظهر همراه با افزایش ابر، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۰ و حداکثر دمای ۱۸ درجه سانتی‌گراد و در روز پنجشنبه (۹ فروردین‌ماه) کمی ابری در بعدازظهر همراه با افزایش ابر گاهی بارش پراکنده و وزش باد شدید با حداقل دمای ۹ و حداکثر دمای ۱۸ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

براساس اعلام اداره‌کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه ورامین با بیشینه دمای ۲۰ و کمینه دمای ۶ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین نقطه استان تهران و ایستگاه توچال با بیشینه ۰ و کمینه ۱۲- سردترین نقطه تهران طی ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز