خبرگزاری کار ایران

جاده چالوس و آزادراه تهران - شمال یک طرفه می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۲۹۳۲

رئیس مرکز اطلاعاتی و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: امروز (سه‌شنبه ۷ فروردین) در جاده چالوس و آزادراه تهران - شمال در صورت سنگین شدن بار ترافیک، به سمت شمال محدودیت یک‌طرفه ایجاد خواهد شد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ احمد شیرانی درباره آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور توضیح داد: از ابتدای سفرهای نوروزی (۲۴ اسفند) تا کنون نزدیک به ۳۱۰ میلیون تردد در جاده‌ها ثبت شده که روزانه به طور متوسط ۲۵ میلیون تردد بوده است. 

رئیس مرکز اطلاعاتی و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا ادامه داد: این میزان تردد نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۵ درصد کاهش یافته است. بیشترین مقصد مسافران نوروزی با ورود ۳۰۰ هزار خودرو به مازندارن ثبت شده است، همچنین استان گیلان با ثبت ورود ۲۸۰ خودرو و خراسان رضوی با ثبت ورود ۱۰۰ هزار خودرو در رتبه‌های بعدی قرار دارد. 

سرهنگ شیرانی تاکید کرد: از استان تهران هم در ایام نوروز ۹۴۵ هزار خودرو خارج شده است که بیشترین استان از نظر فراونی خروج خودرو، تهران است و انتظار داریم که در روزهای آتی مسافران به مبدأ خود بازگردند. 

رئیس مرکز اطلاعاتی و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا خاطرنشان کرد: اکنون همه مسیرها و محورهای مواصلاتی کشور باز است و تردد به صورت روان ادامه دارد. پیش‌بینی این است که در جاده چالوس و آزادراه تهران - شمال، در صورت سنگین شدن ترافیک به سمت شمال محدودیت یک‌طرفه ایجاد شود. 

وی درباره آخرین هشدارهای هواشناسی نیز گفت: در روزهای آتی تا پایان هفته جاری بارندگی شدید نخواهیم داشت و در برخی از استان‌ها وزش باد و رگبار پراکنده پیش‌بینی شده است. 

براساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور فراجا، شیرانی در پایان به مسافران نوروزی توصیه کرد که حتما قبل از حرکت از طریق رسانه‌ها وضعیت جاده‌ها و مسیرهای تردد خود را پیگیری کنند. هموطنان همچنین می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره تلفن‌های ۱۲۰ و ۱۴۱ راهداری از وضعیت جاده‌ها کسب اطلاع کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز