خبرگزاری کار ایران

مدیرکل رفاه و پشتیبانی آموزش و پرورش اعلام کرد:

پذیرش بیش از۹۱۸ هزار نفر در مراکز اقامتی آموزش و پرورش

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۲۸۸۹

​مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در طرح اسکان نوروزی فرهنگیان تا ساعت ۹ صبح امروز( ۷ فروردین) ۹۱۸ هزار و ۶۰۲ نفر در کل کشور از مراکز اقامتی آموزش و پرورش استفاده کرده‌اند، گفت: استان فارس با ۱۳۹ هزار و ۸۶ نفر پذیرش، همچنان بیشترین اسکان نوروزی فرهنگیان را از آن خود کرده است.

به گزارش ایلنا، نیک فر با بیان اینکه ۹۹ هزار و ۳۰ خانوار یعنی حدود ۶۳۸ هزار و ۲۲۴ نفر در مراکز اقامتی ۳۲ استان کشور پذیرش شده‌اند، گفت: ۶۵ هزار و ۷۳۵ اتاق فعال است و ۱۲ هزار و ۶۸۶ مدرسه تا به امروز در طرح نوروزی، پذیرش فرهنگیان را انجام داده‌اند.

وی با بیان اینکه استان فارس با ۱۳۹ هزار و ۸۶ نفر پذیرش، بیشترین آمار اسکان را به خود اختصاص داده است، افزود: استان‌های اصفهان، خوزستان، خراسان رضوی و بوشهر به ترتیب بیشترین آمار اسکان را تا به امروز داشته‌اند.

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه طرح اسکان موقت فرهنگیان از ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ آغاز شده است و تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ ادامه دارد، افزود: ۶۷۰۴ مدرسه، ۶۱ هزار و ۴۵۱ کلاس درس، ۴۲۴ مرکز آموزشی رفاهی، ۳۰۰ اردوگاه (۳۰۰۰ سوئیت) و ۵۰ مرکز پردیس دانشگاه فرهنگیان(۲۰۰۰ خوابگاه) با ۲۰ هزار و ۱۵۸ عامل اجرایی برای طرح نوروزی ۱۴۰۳ در نظر گرفته شده است.

نیک فر پیش بینی کرد که ۴۲۰ هزار خانوار یعنی یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر از مراکز اقامتی موقت آموزش و پرورش کل کشور در نوروز امسال استفاده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز