خبرگزاری کار ایران

در جمع خبرنگاران مطرح شد:

آماده‌باش ۸۰ هزار نیروی پلیس در جاده‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۱۱۵۹

فرمانده فراجا از آماده‌باش ۸۰ هزار نیروی پلیس در جاده‌های کشور برای تامین امنیت ترافیکی در ایام نوروز ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور صبح امروز (۲۹ اسفند ۱۴۰۲) در حاشیه رزمایش اقتدار نوروز ۱۴۰۳ فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در جمع خبرنگاران گفت: این یک واقعیت تلخ است که برخی از افراد سرقت را پیشه خود کرده و عادت به سرقت کرده‌اند. 

وی با بیان این که کنترل مجرمین با پابند الکترونیک آغاز شده است که می‌تواند برای جلوگیری از ارتکاب مجدد سارقان سابقه‌دار به جرم بازدارنده باشد، گفت: قرار است تا همکاران ما در پلیس به حکم قانون با افرادی که سرقت خشن انجام می‌دهند، همان برخوردی را انجام دهند که با اراذل و اوباش انجام می‌دهند و اجازه عرض اندام به آن‌ها را ندهند. 

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به اهمیت نصب دوربین البسه بر روی لباس ماموران پلیس گفت: اگر بودجه کافی اختصاص پیدا کند، در سال ۱۴۰۳ تعداد بیشتری دوربین روی لباس مأموران انتظامی نصب خواهد شد، زیرا هرچه تعداد دوربین‌ها بیشتر باشد، عملکرد پلیس در مأموریت‌ها بهتر خواهد بود. 

فرمانده فراجا ادامه داد: ما در مجموعه انتظامی کشور زیرساخت‌های لازم برای تهیه و نصب دوربین‌های البسه اعم از دوربین‌های آنلاین و آفلاین را داریم و به میزانی که در این زمینه به فراجا بودجه اختصاص پیدا کند، برای نصب دوربین‌ها اقدام خواهیم کرد. 

وی همچنین به تمهیدات پلیس برای حفظ امنیت تهران در نوروز ۱۴۰۳ اشاره کرد و گفت: چندین هزار گشت خودرویی در تهران بزرگ و شرق و غرب استان تهران در ایام نوروز به کار گرفته شده است تا امنیت استان به‌خوبی حفظ شود. 

رادان در پایان از آماده‌باش ۸۰ هزار نیروی پلیس در جاده‌های کشور برای تامین امنیت ترافیکی در ایام نوروز ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: از مردم می‌خواهیم شتاب را در سفر خود کنار بگذارند و جاده‌ها را هم جزئی از سفر بدانند تا شاهد حوادث تلخ و ناگوار نباشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز