خبرگزاری کار ایران

وزیر آموزش و پرورش:

والاترین ماموریت نظام تعلیم و تربیت، تربیت نسلِ زمینه ساز ظهور حضرت منجی (عج) است

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۹۲۰۷

وزیر آموزش و پرورش گفت: والاترین هدف و ماموریت نظام تعلیم و تربیت کشور، تربیت نسلی است که با یاری خدا زمینه ساز تمدن اسلامی و ظهور حضرت منجی (عج) هستند.

به گزارش ایلنا از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش؛ آیین تکریم مصطفی عطاران و معارفه سید امین رضوی نژاد به عنوان سرپرست مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش، با حضور رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش؛ شورای معاونان؛ نمایندگان حراست کل و جمعی از مسئولان حراست ادارات کل آموزش و پرورش برگزار شد. 

صحرایی در این جلسه، با تبیین نقش و اهمیت حراست در پیشبرد اهداف و ماموریت‌های یک دستگاه و سازمان، حفظ و صیانت از اهداف و ماموریت‌های وزارت آموزش و پرورش را مهم‌ترین وظیفه مرکز حراست این وزارتخانه برشمرد و افزود: والاترین هدف و ماموریت نظام تعلیم و تربیت کشور، تربیت نسلی است که با یاری خدا زمینه ساز تمدن اسلامی و ظهور حضرت منجی (عج) هستند. 

وی با تقدیر از تلاش‌های رئیس سابق مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش، اظهار داشت: آقای عطاران معلمانه حراست را مدیریت کرد. 

گفتنی است، سرپرست جدید مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش، دانش آموخته دکتری سیاست‌گذاری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز