خبرگزاری کار ایران

فرمانده مرزبانی فراجا خبر داد:

تامین ۳ میلیون یورو برای انسداد مرزهای کشور طی ۳ سال آینده

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۸۷۹۴

فرمانده مرزبانی فراجا از تامین ۳ میلیون یورو برای انسداد مرزهای کشور طی سه سال آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار احمدعلی گودرزی، فرمانده مرزبانی فراجا صبح امروز (سه‌شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲) در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: بیش از ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار مرزنشین در کشور داریم که این عزیزان در تامین امنیت مرزها مشارکت دارند.

وی افزود: تامین نظم و امنیت در دریاها و نظارت بر شناورها برعهده دریابانی است که بخشی از مجموعه مرزبانی فراجا محسوب می‌شود، ما یک مرکز آموزش برای ایجاد امنیت دریایی ایجاد کرده‌ایم که در آن به ناخداها و افراد حاضر در لنج‌ها و … نیز آموزش داده می‌شود.

فرمانده مرزبانی فراجا همچنین از تامین ۳ میلیون یورو برای انسداد مرزهای کشور طی سه سال آینده خبر داد و گفت: این مبلغ با اولویت انسداد در مرزهای جنوب شرقی، شمال غربی و غربی هزینه خواهد شد. همچنین افزایش نظارت بر مرزها با استفاده از تجهیزات اپتیکی و … نیز در دستور کار است.

ارشدترین مقام مرزبانی انتظامی کشور خاطرنشان کرد: راه‌اندازی مراکز مانیتورینگ در پایانه‌های مرزی یکی از اقدامات برجسته مرزبانی بود و توانستیم ایستایی زائران را به حداقل ممکن برسانیم که باعث رضایت‌مندی آن‌ها شد.

گودرزی در ادامه صحبت‌های خود با بیان این که در یک سال گذشته، ۱۴۰ قایق تندرو به ناوگان دریایی مرزبانی اضافه شده است، اظهار داشت: با همکاری وزارت نفت و اتصال مرزبانی فراجا به سامانه‌های اعطای سوخت موفق شدیم در سه ماه اخیر مانع قاچاق ۲۷ میلیون لیتر سوخت در بدو اقدام شویم.

فرمان مرزبانی فراجا ادامه داد: رشد ۹۵ درصدی کشفیات سوخت از قایق‌ها و شناورهای داخلی و تعیین هویت آنها و رشد ۱۱ درصدی کشفیات سوخت از شناورهای خارجی بخش دیگری از اقدامات فرماندهی مرزبانی انتظامی کشور در سال ۱۴۰۲ است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز