خبرگزاری کار ایران

تایید حکم ریاست دانشگاه صنعتی شریف در شورای عالی انقلاب فرهنگی

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۶۱۲۴

با رای اعضای کمیته تعیین روسای دانشگاه‌ها؛ شورای عالی انقلاب فرهنگی و با حکم وزیر علوم، حکم ریاست سیدعباس موسوی به‌عنوان رئیس دانشگاه صنعتی شریف تایید شد.

به گزارش ایلنا و براساس رای کمیته انتخاب رؤسای دانشگاه‌های کشور، در پنجاه و هشتمین جلسه‌ای که به ریاست حجت الاسلام و المسلمین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و با حضور محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، حجت‌الاسلام و المسلمین رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و محمدرضا مخبر دزفولی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد، حکم ریاست سید عباس موسوی به عنوان رئیس دانشگاه صنعتی شریف تایید شد. 

گفتنی است زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، در تاریخ ۱۴۰۲/۸/۳۰طی صدور حکمی، موسوی را به عنوان سرپرست دانشگاه صنعتی شریف معرفی کرد که پس از بررسی و تایید کمیته حکم ریاست ایشان به‌عنوان رئیس دانشگاه تایید شد. 

شایان ذکر است اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی، می‌توانند ملاحظات خود پیرامون انتخاب رؤسای دانشگاه‌ها را به کمیته منتخب اعلام کنند و اگر اجماعی درباره گزینه پیشنهادی برای تصدی ریاست یک دانشگاه صورت نگرفت، تأیید صلاحیت این فرد مجدداً در صحن علنی شورای عالی انقلاب فرهنگی بررسی خواهد شد و برای تبدیل حکم سرپرستی به ریاست باید کمیته تعیین روسای دانشگاه‌ها – شورای عالی انقلاب فرهنگی تشکیل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز