خبرگزاری کار ایران

ضرورت ایجاد انگیزه برای شرکت معلمان مدارس غیردولتی در دوره‌های آموزشی

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۵۳۲۵

معاون وزیر آموزش و پرورش، ایجاد انگیزه در راستای دانش افزایی معلمان غیر دولتی را ضروری دانست و گفت: باید شرایطی فراهم کنیم تا معلمان با انگیزه بالا در دوره‌های آموزشی شرکت کنند.

 

به گزارش ایلنا، احمد محمودزاده در سی‌وهفتمین شورای راهبری مدیریت سازمان، با بیان اینکه ملت فهیم و بصیر ایران همواره در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی با آگاهی و هوشیاری حضور داشته‌اند افزود: امروز هم این مشارکت  مردمی به تبعیت از منویات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی )  نماد اقتدار، اتحاد و عزت ایران اسلامی است.

معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به روزهای پایانی سال، اظهار کرد: باید فرایند تکمیل برنامه‌های ناتمام  و عقب مانده با سرعت بیشتری صورت پذیرد و برنامه های اجرا شده نیز با آسیب شناسی مناسب، معایب و ایرادات آنها مرتفع شود.

رئیس سازمان مدارس ومراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش‌ و پرورش استفاده از ظرفیت‌های درون سازمانی و برون سازمانی در جهت بالا بردن کیفیت آموزشی و پرورشی در مدارس غیر دولتی را بسیار با اهمیت دانست و گفت: در پیگیریها باید به گونه‌ای حرکت کنیم که به برنامه اقدام و عمل نزدیک شویم.

محمودزاده با تاکید بر اینکه در حوزه برنامه‌های تربیتی و پرورشی اتفاقات بزرگی در مدارس غیردولتی و هیئت امنایی شکل گرفته است، تصریح کرد: برگزاری برنامه‌های ملی و کشوری، محفل انس با قرآن، اردوهای راهیان پیشرفت، نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب، جشن تکلیف دانش آموزی، رویداد فرهنگی حماسه حضور، رویداد بزرگ مهدوی بهار موعود، تشکیل و فعال سازی پایگاه‌های بسیج دانش آموزی و انجمن‌های اسلامی مدارس از جمله اتفاقات بزرگ فرهنگی و تربیتی در مدارس غیر دولتی کشور بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز