خبرگزاری کار ایران

وزیر آموزش و پرورش خبر داد:

تخصیص ۶۰ میلیون یورو از اعتبارات صندوق ذخیره ارزی به مدرسه‌ سازی

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۵۱۵۰

وزیر آموزش و پرورش گفت: دولت سیزدهم با وجود محدودیت‌ها ۶۰ میلیون یورو از صندوق ذخیره ارزی را به نوسازی مدارس و فضای آموزشی کشور اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، "رضا مراد صحرایی" در آیین تجلیل از مهندسین برتر با بیان اینکه سازمان نوسازی مدارس یک ستاره در نظام حکمرانی کشور است، گفت: ساخت حدود ۶ هزار ۸۰۰ فضای آموزشی در کشور کار بزرگی است.

وی ضمن تاکید بر اینکه فضای مدرسه در یادگیری دانش آموزان اهمیت بسیاری دارد، گفت: نوع چیدمان و رنگ‌ها در مدرسه، از اقدامات سازمان نوسازی است که اهمیت بسیاری در یادگیری دارد.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: مدرسه باید با اقتضائات دانش آموزان منطبق باشد. ساختار مدرسه باید به گونه‌ای باشد که دانش آموزان پرجنب و جوش پرورش پیدا کنند و در این خصوص باید برخی از ویژگی‌های دانش آموزان را به رسمیت بشناسیم.

صحرایی اظهار کرد: راهرو‌های مدارس باید باز باشند، همچنین چیدمان و مدیریت کلاس اهمیت دارد بطور مثال وقتی صندلی و نیمکت به زمین چسبیده باشد راه تعامل در کلاس بسته می‌شود اما وقتی صندلی آزاد و متحرک باشد، معلم می‌تواند با مدل‌های مختلف دانش آموزان را در کنار هم قرار دهد.

وی در آخر اضافه کرد: دولت سیزدهم با وجود محدودیت‌ها ۶۰ میلیون یورو از صندوق ذخیره ارزی را به نوسازی مدارس و فضای آموزشی کشور اختصاص داده است که جای تشکر دارد‌.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز