خبرگزاری کار ایران

تشکر رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا از حضور پرشکوه مردم در انتخابات

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۴۷۳۴

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پیامی از حضور باشکوه و حماسی مردم در ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تشکر کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از معاونت تبلیغات و روابط‌عمومی سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور، در متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین «سید علیرضا ادیانی»، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم 

ملت شریف و مسئولیت‌شناس ایران اسلامی با زمان‌شناسی و بصیرت مثال‌زدنی خود بار دیگر حماسه آفریدند و دوستان انقلاب را در سراسر جهان خشنود و دشمنان این ملت را ناامید ساختند و روح تازه‌ای را در کالبد کشور و انقلاب اسلامی دمیده‌اند.

استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جنایتکار و دولت‌های غربی و معاندان و جاهلان و فتنه‌گران و دنباله‌روهای داخلی آنان با انواع و اقسام توطئه و جنگ ترکیبی و شناختی، سعی در ناامید کردن مردم ایران داشتند و ملت بصیر ایران، بزرگترین کمپین تحریم انتخابات که از سال ۱۴۰۱ کلید خورده بود را شکست داده و دست رد به سینه آنان زدند.

ملت عزیز ایران با این حرکت حماسی و انقلابی خود، روح مقدس امام راحل عظیم‌الشان و ارواح طیبه شهدا و حاج قاسم عزیز را، که جمهوری اسلامی را حرم می‌دانست، شاد نمودند. 

ازهمه جریان‌های سیاسی که با احساس مسئولیت در این آزمون سرنوشت‌ساز و برای رونق و با شکوه برگزار کردن انتخابات تلاش کردند و همچنین از مجریان و ناظران و همکاران پرتلاش خودم که در عرصه تأمین نظم و امنیت مجاهدانه تلاش نمودند، تشکر و قدردانی می‌کنم. 

از خداوند متعال اقتدار، عزت و سربلندی روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی، رهبری عزیز و مردم همیشه در صحنه را خواستارم. 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی جمهوری اسلامی ایران

سید علیرضا ادیانی»

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز