خبرگزاری کار ایران

بازدید سفیر هند از دانشگاه صنعتی شریف

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۳۵۵۷

رودرا گاوراو شرست سفیر کشور هند و شوکلا رایزن علمی فرهنگی سفارت هند با حضور در دانشگاه صنعتی شریف از نزدیک با فضای آموزشی، علمی و فناوری آن آشنا شدند.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف، رودرا گاوراو شرست سفیر کشور هند و شوکلا رایزن علمی فرهنگی سفارت هند با حضور در دانشگاه صنعتی شریف ضمن بازدید از این دانشگاه از نزدیک با فضای آموزشی، علمی و فناوری آن آشنا شدند. 

در ابتدای این برنامه نشستی در ساختمان ریاست دانشگاه با حضور سیدعباس موسوی رئیس دانشگاه صنعتی شریف و جمعی از مدیران و اعضای هیئت علمی دانشگاه برگزار شد. در این جلسه خلاصه‌ای از فعالیت‌های علمی و فناوری دانشگاه صنعتی شریف ارائه شد و سوابق همکاری‌های دانشگاه با دانشگاه‌های کشور هند در قالب انتشار مقالات مشترک و تفاهم نامه‌ها مرور شد. همچنین گزارشی از دانشجویان بین‌المللی از کشور هند در دانشگاه شریف ارائه شد. 

در ادامه سفیر و رایزن فرهنگی سفارت هند با اشاره بر جایگاه علمی فناوری ایران و دانشگاه صنعتی شریف در دنیا، از حضور در این دانشگاه ابراز خرسندی کردند. 

همکاری‌های مشترک با دانشگاه‌های هند و علاقمندی این کشور به همکاری‌های مشترک در آینده، از دیگر موضوعاتی بود که به آن پرداخته شد. در این جلسه زمینه‌های افزایش تعداد دانشجویان بین‌المللی دانشگاه از کشور هند و شیوه‌های ارتقای موثر تعاملات دانشگاه با موسسات در کشور هند نیز بررسی شد. 

در پایان مقرر شد سفارت کشور هند در تهران فرآیند درخواست ویزای استادان دانشگاه جهت شرکت در کنفرانس‌ها و نشست‌های علمی در هند را با معرفی امور بین‌الملل دانشگاه تسهیل نماید. 

این هیئت با بازدید از مجموعه فعالیت‌های پژوهشکده نانو دانشگاه به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز