خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر:

اولویت شهرداری تهران باید تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام باشد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۰۱۸۰

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری باید پیش از هر چیزی روی پروژه‌های نیمه‌تمام و ناتمام تمرکز کند و بعد، در صورت وجود منابع مازاد به سراغ پروژه‌های جدید برود.

به گزارش ایلنا، اولین جلسه رسیدگی به بودجه معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران در سال ۱۴۰۳ با حضور سید جعفر تشکری هاشمی، رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران، سید محمد آقامیری، دبیر کمیته عمران شورای شهر، هادی حق‌بین، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران و نمایندگان سازمان مشاور فنی و مهندسی شهرداری تهران و سازمان مهندسی و عمران شهرداری تهران  برگزار شد. 

در ابتدای این جلسه، نمایندگان سازمان‌های مشاور فنی و مهندسی و مهندسی و عمران شهرداری تهران به بیان برنامه‌های خود برای سال ۱۴۰۳ پرداختند و ردیف‌های بودجه‌ای که در لایحه سال آینده آمده است را تشریح کردند. 

همچنین در جریان رسیدگی به لایحه بودجه سال  ۱۴۰۳، بیان شد که برای تکمیل پروژه شهید بروجردی ۵۰۰ میلیارد تومان بودجه تخصیص یافته و برای پروژه شهید شوشتری نیز ۴۷۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است. 

پس از اعلام جزئیات بندهایی از بودجه سال آینده، سید جعفر تشکری هاشمی، رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرد که شهرداری باید پیش از هر چیزی روی پروژه‌های نیمه‌تمام و ناتمام تمرکز کند و بعد، در صورت وجود منابع مازاد به سراغ پروژه‌های جدید برود. 

وی با تاکید بر این که اولویت اصلی تکمیل پروژه‌های ناتمام است، گفت: شهروندان تهرانی از مدیران شهری کارنامه می‌خواهند؛ بنابراین پیشنهاد من این است که پروژه‌های ناتمام را در اولویت قرار دهیم و سپس از منابع مازاد به سمت پروژه‌های جدید حرکت کنیم. 

تشکری هاشمی ضمن انتقاد از انجام فعالیت‌های عمرانی توسط سایر سازمان‌ها و شرکت‌ها در شهرداری تهران بیان کرد: یکی از انتقاداتی موجود،  انجام فعالیت های عمرانی توسط سایر شرکت‌ها و سازمان‌ها در شهرداری تهران است؛ برای مثال شرکت فضاهای فرهنگی یا سازمان زیباسازی باید کار را به معاونت فنی و عمرانی بسپارند و خودشان از انجام فعالیت‌های عمرانی بپرهیزند. 

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: متمرکز شدن تمامی فعالیت‌های عمرانی در معاونت فنی و عمرانی، نه‌تنها باعث تخصصی شدن کارها می‌شود، بلکه منجر خواهد شد تا سایر شرکت‌ها و سازمان‌ها  به اصل کار خویش بپردازند. 

گفتنی است، رسیدگی به ردیف‌های بودجه‌ای معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران در کمیسیون مربوطه در شورای اسلامی شهر تهران در جلسات آتی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز