خبرگزاری کار ایران

منصوری:

قانون در همه صحنه‌ها باید ملاک باشد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۸۸۹۷

معاون نظارت بر امور دادسراها و ضابطین سراسر کشور گفت: ما باید در همه صحنه‌ها قانون را ملاک قرار دهیم و تکیه بر قانون مداری و اصل قانون و همچنین اجرای قانون را تکلیف شرعی و قانونی خود بدانیم.

به گزارش ایلنا از پلیس، «عباس منصوری» معاون نظارت بر امور دادسراها و ضابطین سراسر کشور در بیست چهارمین گردهمایی معاونت حقوقی امور مجلس و دولت که در فرماندهی انتظامی برگزار شد، با اشاره به ماموریت‌های متنوع فراجا گفت: انصافاً همکارانم در حوزه قضائی و انتظامی با تعامل و پیگیری اقدامات مناسبی علاوه بر حوزه امنیت در حوزه‌های حقوقی از کشف جرم تا اجرای احکام را بر عهده دارند و در این مسئولیت به خوبی ایفای نقش کرده اند. 

منصوری افزود: مهمتر از نقش ظابط، اقدامات پیشگیرانه است و اگر اقدامات پیشگیرانه به موقع و به درستی انجام شود در ماموریت‌ها علاوه بر هزینه کمتر موثرتر نیز هست و بحمد اله فراجا در این حوزه اقدامات خوبی انجام داده است برای مثال طرح پایش سارقان حرفه‌ای و سابقه دار مطرح شد و مورد موافقت رئیس قوه قضائیه هم قرار گرفت. 

وی اضافه کرد: ما از طرح‌های نوآورانه مشابه این طرح که بتوانیم با کمترین هزینه از جرایم جلوگیری کنیم استقبال می‌کنیم و این طرح هم در راستای مطالبات مردمی از مجموعه فراجا انجام گرفت و امیدواریم این نوآوری‌ها ادامه دار باشد. 

معاون نظارت بر امور دادسراها و ضابطین سراسر کشور تصریح کرد: خدمات انتظامی که الان به صورت هوشمند به مردم ارائه می‌شود پیشرفت بسیار خوبی داشته که جای تشکر دارد. 

منصوری گفت: ما باید در همه صحنه‌ها قانون را ملاک قرار دهیم و تکیه بر قانون مداری و اصل قانون و همچنین اجرای قانون را تکلیف شرعی و قانونی خود بدانیم و اگر در انجام ماموریت‌ها خلاف این عمل کنیم علاوه بر خلاف قانونی، حرام شرعی نیز هست. 

معاون نظارت بر امور دادسراها و ضابطین سراسر کشور با اشاره به حجم و نوع ماموریت‌های نیروهای انتظامی گفت: ماموران فراجا با همه دشواری‌ها و نامهربانی‌ها در شرایط سخت آب وهوایی به صورت شبانه روزی در میدان حضور دارند و من در اینجا از همه زحمات آنان تشکر و قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز