خبرگزاری کار ایران

معاون بهداشت وزارت بهداشت مطرح کرد:

پیشبرد برنامه‌های بهداشت نیازمند تعامل و همکاری تمامی سازمان‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۶۳۲۰

معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در همایش مشترک معاونین بهداشت و توسعه مدیریت و منابع دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور گفت: در حوزه بهداشت جهت پیشبرد اهداف و فعالیت ها همه سازمان ها و نهادها باید همکاری های لازم را داشته باشند.

به گزارش ایلنا به نقل از وبدا، حسین فرشیدی در این نشست با بیان اینکه حوزه بهداشت حوزه تعاملی است، اظهار داشت: در حوزه بهداشت جهت پیشبرد اهداف و فعالیت ها همه سازمان ها و نهادها باید همکاری های لازم را داشته باشند.

وی گفت: برنامه های حوزه بهداشت که در کشور انجام می شود برنامه هایی است که در پیشگیری از بیماری ها تاثیر بسزایی دارد و می تواند در کاهش هزینه های درمان هم موثر باشد.

فرشیدی گفت: در برنامه پویش ملی سلامت که توسط همکاران بهداشتی ما در دانشگاه های علوم پزشکی صورت گرفت کارهای خلاقانه خوبی صورت گرفت که بسیاری از مراجعه کنندگان پیگیر سلامت خود شده اند و این موضوع می تواند در سلامت عمومی جامعه تاثیر گذار باشد.

معاون بهداشت وزارت بهداشت در ادامه از معاونین توسعه دانشگاه های علوم پزشکی جهت همکاری های موثر تشکر کرد و اظهار داشت: پیشرفت بسیاری از پروژه ها در حوزه بهداشت به دلیل حمایت های معاونت توسعه بوده و همکاری های ما با معاونت توسعه روز به روز بهتر و تقویت می شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز